العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 25-12-2010, 12:06 AM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريل الكهربا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود زيزوو مشاهدة المشاركة

بص يا استاذنا الاريال التيوانى دة انا فعلا جربتو عند ناس كتير وهو كويس جدا وعندنا فى حلوان اغلب الكهربائية بستعملو لانة رخيص وامكانياتة هايلة ولو حضرتك مش مقطنع بية ممكن تجيب كورى كويس جدا وهايل ولو عايز تجيب اصلى يبقى احسن واحسن بس ودى مسئلة ازواق واما بالنسة للزرار الخاص الكلام دة مش مش موجود لانة طبعا بيتوصل باسلاك داخلية مع زرتشغيل الكاسيت ولو حضرتك اكيد عملت الموضوع دة عند كهربائى من زمان ممكن ميكونش عارف بيتوصل ازاى فى كهرائية كتير مش عارفين وبيعمل مفتاح فى الطبلوة ودة طبعا غلط جدا لو هتروح لكهربائى قولو عايز اوصلو على الكاسيت عند فتح الكاست يعمل وعند الغلق ممكن لو قالك ماشى توكل على اللّة ولو قال غير كدة شوف غيرة على طول
انا حضرتك لما اتكلمت على زرار فصل اعلم ان الاريال الكهرباء يعمل مع فتح الكاسيت سواء شغلت الكاسيت او الراديو وكنت اقصد ان يتم تشغيل الاريال مع الراديو فقط وليس بمجرد فتح الجهاز لان هذا يؤدى الى سرعة تلفة
قديم 25-12-2010, 03:32 PM
الصورة الرمزية shaker_alz
shaker_alz shaker_alz غير متواجد حالياً

shaker_alz has a spectacular aura aboutshaker_alz has a spectacular aura about

اكيد طبعا بيركب انا كنت مغيرة من سنتين
قديم 26-12-2010, 12:38 PM
الصورة الرمزية ironheart
ironheart ironheart غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Engineer
هواياتي: CARS & COMPUTER

ironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond repute

يجماعة انا اقصد انة الاريل الكهربا مش محتاج اى توصيلات زيادة يعنى ممكن انا اشيل القديم واركب الكهرباء عادى ولا محتاج وصلات من الكاسيت

ONE DAY YOU WILL SEE MY PLACE IN THE WORLD OF HISTORY
قديم 26-12-2010, 03:56 PM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ironheart مشاهدة المشاركة

يجماعة انا اقصد انة الاريل الكهربا مش محتاج اى توصيلات زيادة يعنى ممكن انا اشيل القديم واركب الكهرباء عادى ولا محتاج وصلات من الكاسيت
لو الاريال القديم عادى مش كهرباء يبقى لازم تحتاج توصيلات من الكاسيت
قديم 26-12-2010, 04:05 PM
الصورة الرمزية ironheart
ironheart ironheart غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Engineer
هواياتي: CARS & COMPUTER

ironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond repute

ممكن انا اعملها

ONE DAY YOU WILL SEE MY PLACE IN THE WORLD OF HISTORY