العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 18-10-2012, 07:16 PM
الصورة الرمزية Mido Madrid
Mido Madrid Mido Madrid غير متواجد حالياً

Mido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أسوأ السيارات التي أطلقت في 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.TONSY مشاهدة المشاركة

يا جماعة الناس دى برة وصلوا لمرحلة عالية فى عالم السيارات لان دول بيصنفوا العربيات من عدة زوايا ومعايير احنا ممكن ما نقدرهاش من حيث الشكل والفينش والسيفتى طبعا احنا كشعب مطحون لما يجيب عربية فى رنج السبعينات زى الفيرنا ولا اللانوس ولا اللوجان ويكون الواحد طلع عينه عقبال ما يركبها ويكون اهم حاجة عندنا ان التكييف يكون شغال وبيجيب طراوة من نغير ما ندور على ان شكل العربية مثلا انتهى برة من 15 سنة ولا ما فيهاش وسائل امان اكتر من حزام الامان وكمان مش شغال صح
يا اخوانا احنا هنا عايشين فى مجرة كونية غير العالم دى وقدامنا مليون سنة ضوئية عقبال ما نحصلهم
اسف على الاحباط بس صدقونى هى دى الحقيقة المؤلمة
فعلا عندك حق

قديم 18-10-2012, 07:43 PM
ggaamm ggaamm غير متواجد حالياً

ggaamm has a spectacular aura aboutggaamm has a spectacular aura about

انا مستعد اضغط على نفسى و اضحى واركب عربية من ضمن تلك العربيات السيئة الزبالة المنحرفة دى )

بس بشرط بتحايلوا عليا 3 دقايق بس )
قديم 18-10-2012, 10:27 PM
الصورة الرمزية Mido Madrid
Mido Madrid Mido Madrid غير متواجد حالياً

Mido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ggaamm مشاهدة المشاركة

انا مستعد اضغط على نفسى و اضحى واركب عربية من ضمن تلك العربيات السيئة الزبالة المنحرفة دى )

بس بشرط بتحايلوا عليا 3 دقايق بس )

قديم 01-11-2012, 01:02 PM
الصورة الرمزية أدهم صبرى
أدهم صبرى أدهم صبرى غير متواجد حالياً
من انا؟: رجل المستحيل
التخصص العملى: قاهر العمالقة وثعلب الثلوج
هواياتي: قتل الجواسيس وتدمير أعداء مصر

الموقع: تحت علم مصر فى أعماق الخطر عند جزيرة الجحيم بعد أرض الأهوال على إيدك اليمين
أدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond repute

العالم دى بتهزر ولا إيه
العربية طالما بتمشى ومبتسخنش والتكييف شغال وبتاكل مطبات تبقى العربية 100 فل و15

أنا عاوز العربية الوحشه دى اللى مش عاجبهم شكلها.

شكراً لكاتب الموضوع على إنه عرفنا إننا راكبين عربيات كارو وياريتها شغاله.
:GR OWIN~12:

اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان سيدنا محمد رسول الله

إتحاد الأطباء العرب
بخمسة جنيه انقذ اخوتنا السوريين بالتبرع برسالة فاضية
على رقم 9596
انشرها تؤجر

قديم 01-11-2012, 02:54 PM
الصورة الرمزية وائل احمد السيد
وائل احمد السيد وائل احمد السيد غير متواجد حالياً
من انا؟: أب
التخصص العملى: موظف بنك القاهرة
هواياتي: السفر والرحلات

وائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد صالح - المحامى مشاهدة المشاركة

انا عايز اشوف الراجل الى عمل التصنيف دة
عايز اقولة كلمة سر على قفاه
لما العربيات دى اسؤ عربيات امل الكارو الى عندنا فى مصر دة نعتبرها اية
حسبى الله ونعم الوكيل
مصر اصلا مش على الخريطة خالص لان العربيات اللى بيقولو عليها اسوء العربيات دى موجودة فى مصر على انها احسن العربيات لاننا لسة بنسوق العربيات ماركة R والاحدث منها الدوجان والشاهين والادا موديلات 1970 فأقل . حرام واللة العالم كلة بيتقدم للامام خطوات جبارة للامام واحنا لسة عايشين عصر الكارو ولما بنحب نتقدم للامام بنغير لون الكارو ونعمل للحصان حنة فى شعرة كأننا اشترينا حصان جديد