العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 01-07-2014, 06:15 PM
عمر سليمان عمر سليمان غير متواجد حالياً

عمر سليمان will become famous soon enoughعمر سليمان will become famous soon enough
افتراضي رد: مارايكم فى هذه السيارهbmw

السياره معروضه للبيع على كونتاكت كار وبفكر فيها ايه رايكوا
قديم 27-12-2014, 05:19 PM

عمر سليمان will become famous soon enoughعمر سليمان will become famous soon enough
افتراضي رد: مساعدة ااخبراء والمختصيبن واصحاب السيارات الامانى

السلام عليكم مشكورين الاخوه على المجهود الرائع الله يعطيكم الف عافيه لى استفسار للمختصين بالتعديلاتbmw e36 ضروى معايه دبانه e36 1992 اتوامتيك فيها المكنه البيضه ظ،ظ¦ظ*ظ* وفيها abs بس لقيت المكنه بتاكل ظ¢ كيلو زيت وبتاكل بنزين ظ¥ظ* لتر لكل ظ¤ظ*ظ* كيلو / وايه رايكم فى استهلاك البنزين ده مه العلم العربيه مبتدخنش نهائى ولا بتبخر من المكنه/ لسا شاريها من ظ¤ شهور ومن الاخر وعايز اشد العربيه بالكالمل عايز اغير مكنه سته سلندر ظ¢ظ¨ظ*ظ* دبل فانوس وطبعا هغير العفشه سته والكردان والشكمان وا وانا عايز غير الابواب والصالون ايهما اوفر عربيه نصين تكون فيها المكنه ال دبل فانوش ان عرفت انها اوفر فى استهلاك البنزين من السته العاديه ارجو مساعدتى منتظر ردكم ولكم الف شكر والاسعار كام للمكنه بالعفشه والعربيه النصين واحسن ميكانيكى اقف على ايده
قديم 27-12-2014, 05:27 PM

افتراضي طلب افادة

السلام عليكم مشكورين الاخوه على المجهود الرائع الله يعطيكم الف عافيه لى استفسار للمختصين بالتعديلاتbmw e36 ضروى معايه دبانه e36 1992 اتوامتيك فيها المكنه البيضه 1600 وفيها abs بس لقيت المكنه بتاكل 2 كيلو زيت وبتاكل بنزين 50 لتر لكل 400 كيلو / وايه رايكم فى استهلاك البنزين ده مه العلم العربيه مبتدخنش نهائى ولا بتبخر من المكنه/ لسا شاريها من 4 شهور ومن الاخر وعايز اشد العربيه بالكالمل عايز اغير مكنه سته سلندر 2800 دبل فانوس وطبعا هغير العفشه سته والكردان والشكمان وا وانا عايز غير الابواب والصالون ايهما اوفر عربيه نصين تكون فيها المكنه ال دبل فانوش ان عرفت انها اوفر فى استهلاك البنزين من السته العاديه ارجو مساعدتى منتظر ردكم ولكم الف شكر والاسعار كام للمكنه بالعفشه والعربيه النصين واحسن ميكانيكى اقف على ايده
قديم 27-12-2014, 05:37 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طلب افادة

متابع معاك ... ان شاء الله الخبراء فى البى ام ( ابو نورا ) يفيدوك

قديم 28-12-2014, 03:16 AM

افتراضي رد: طلب افادة

لسلام عليكم مشكورين الاخوه على المجهود الرائع الله يعطيكم الف عافيه لى استفسار للمختصين بالتعديلاتbmw e36 ضروى معايه دبانه e36 1992 اتوامتيك فيها المكنه البيضه 1600 وفيها abs بس لقيت المكنه بتاكل 2 كيلو زيت وبتاكل بنزين 50 لتر لكل 400 كيلو / وايه رايكم فى استهلاك البنزين ده مه العلم العربيه مبتدخنش نهائى ولا بتبخر من المكنه/ لسا شاريها من 4 شهور ومن الاخر وعايز اشد العربيه بالكالمل عايز اغير مكنه سته سلندر 2800 دبل فانوس وطبعا هغير العفشه سته والكردان والشكمان وا وانا عايز غير الابواب والصالون ايهما اوفر عربيه نصين / ال دبل فانوش انا عرفت انها اوفر فى استهلاك البنزين من المكن السته العادى ما مدى صحة هذه المعلومه ارجو مساعدتى منتظر ردكم ولكم الف شكر والاسعار كام للمكنه بالعفشه والعربيه النصين واحسن ميكانيكى اقف على ايده