العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 12-04-2011, 11:16 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Corsair Vs Aboelesaad Vs Komy

أحمد يا حمدى .أحمد يا أبو الإسعاد . مطلوب تواجدكم يوم الجمعه للحسم .
أستاذ عمرو . لو انت فى مصر ياريت تكون موجود . عشان نتكلم على أرض الواقع وبلاش نفرقع كلام فى الهوا .
الكورى له احترامه زى أى ماركه عالميه تانيه .
والصينى أثبت وجوده فعليا فى السوق والشارع المصرى .
ومش مطلوب ابدا اننا نسخن بعض . ومش مطلوب برضو انى أحرق موتور عربيتى عشان أى حد يقتنع انها عربيه محترمه . ودا طبعا مع احترامى للجميع .
انا عربيتى مقتنع بيها وكل واحد حتى اللى عنده السيات القديمه أو لو عنده جستافا قديمه أكيد لو هو انسان واقعى فلازم يكون مقتنع بعربيته وبيحبها . والا ماكانش يركبها ولا يقتنيها من الأساس

Saif El Deen
قديم 12-04-2011, 11:16 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

فينك يا حج احمد لا يكون انت اللي اتعلم عليك

عيب عليك بس المشكلة اني مش فاكر الاكونت بتاعي علي اليوتيوب وبعمل اكونت جديد بيطلب مني رقم التليفون علشان يبعتلي رسالة فيها التفعيل ولحد دلوقتي متبعتليش حاجه

لو حد يقدر يبعتلي الاكونت بتاعه علي اليوتيوب يبقي زي الفل والا هرفعه علي موقع والناس تحمله بدون مشاهده مباشرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

من عنيا يا حبي بس لما تنزل مصر ورينا حتجيب ايه بس اوعي تكون فيرنا احسن يحصلك زي الكومي وكورسير!

مش بقولك انتا لسه نايم وبتحلم كمان اصحي يا احمد يا حمدي من الكابوس ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

بتتريق ؟؟

انا زعلان منك عشان بتحكم علي حاجه من غير ما تشوفها ولا تجربها وانا كنت زي كده بس بعد التجربه الكلام اختلف ولعلمك ان امتلكت قبل كده الكوري والفرنساوي والالماني والياباني والايطالي ومن المنطلق ده بحكم علي الحاجه اللي تحت التجربه حاليا
كداب وبطنك فاضية وبتتعشي كوسه نايه يا احمد يا بتاع الانجليز
قديم 12-04-2011, 11:21 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

كده يا أحمد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اخص علييييييييييك .
دا لو أبو الإسعاد شافك بتقول كده كان يتبرأ منك .

ههههههههههههههههههههههههه

يا عم سيف احنا بس بنزغززغهم كدا علي الماشي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

انت حاتفضل تجرجر الناس وراك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
نزل الفيديو هنا

يا باشا لو اتحط هنا هيتوه وسط الصفحات ده ابو الاسعاد يعني مش اقل من قسم خاص بالموضوع يتفتح في المنتدي ههههههههههههههه

وبعدين انا بشحت دلوقتي اي اكونت علي اليوتيوب لحد ما افعل حسابي اللي مش فاكره اساسا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههه

ربنا يستر عليا بقي

ده انتا حبيبي يا ابو الاسعاد متقلقش يا كبير احنا بنهزر معاك بس احنا نستجري نمس كبير مهندسي الغربية في اي حاجه هيا الفرخه كلت بيضها ولا ايه
قديم 12-04-2011, 11:24 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phantiza مشاهدة المشاركة

يعني ياعم احمد تيجي جمب البيت ومتعديش
بجد حركة منك مش تمام تنزل طنطا ومتسلمش

والله يا دكتور عمر كانت زيارة سريعه كدا وحتي كمان شوفنا عربية معديا من قدمنا نيسان صني حمرا وافتكراناك حتي اسئل ابو الاسعاد وبعدين انا وصلت وصليت الجمعه وابو الاسعاد جاله تليفون استدعاء من البيت ومقعدتش مع الكومي بتاع ساعه ومشيت كانت زيارة خاطفة

ان شاء الله هستناك تيجي تنورنا يوم الجمعه وان شاء الله هجيلك في زيارة مخصوص قريب بأذن الله
قديم 12-04-2011, 11:25 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه

يا عم سيف احنا بس بنزغززغهم كدا علي الماشي

أد القول والفعل طبعا ياعم كورسير

يا باشا لو اتحط هنا هيتوه وسط الصفحات ده ابو الاسعاد يعني مش اقل من قسم خاص بالموضوع يتفتح في المنتدي ههههههههههههههه

وبعدين انا بشحت دلوقتي اي اكونت علي اليوتيوب لحد ما افعل حسابي اللي مش فاكره اساسا

ربنا يوفقك دايما .بس ياترى ايه سبب الزهايمر دا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

ده انتا حبيبي يا ابو الاسعاد متقلقش يا كبير احنا بنهزر معاك بس احنا نستجري نمس كبير مهندسي الغربية في اي حاجه هيا الفرخه كلت بيضها ولا ايه
أصيل دايما يأحمد والله . طول عمرك .

Saif El Deen

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة