العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 09-03-2010, 01:39 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد يواسيني ... منتهي الإستهتار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POP EL GAMED مشاهدة المشاركة

قدر الله وما شاء فعل متزعلش نفسك هى اى عربيه جديده لازم تتخبط بس انت ونصيبك بقى مابين حكه لغايه خبطه كبيره
انما معلش انا عندى سؤال مهم هى كل الخساير دى عشان موتوسيكل خبطها؟؟؟؟؟ptmnlo123per144
أه والله ... أنا نفسي مش مصدق عشان مشفتش حاجه بس واحد من اللي كانوا مشايين بيقولي ده واحد كان سايق بهستيرياووقع أتخبط جام وقام يجري خد الموتوسيكل وجري ... كان داخل في العربية داخله جامده... ربنا ينتقم منه ptmnlo123per144

قديم 09-03-2010, 02:01 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

خالد باشا ! قلبى معاك وأشعر بشعورك علشان أنا عندى أختها !

و طبعآ الصداع ما راحش ولا حاجه بعد زيارتك الآجزخانه !

بس أنا لى سؤالين عقلانيين و أرجوا ألا تأخذهم بحساسيه !

أولا : صعب جدآ بالوصف ده انه يكون موتوسيكل اللى عمل كده ! فوانيس ماشى لكن كبوت كمان !!

أظن الراجل اللى قال لك كده بيضللك ! لآن لو موتوسيكل عمل كده كان صاحبه دلوقت فى الآخره !

ثانيآ : أنا معاك انها فوضى مروريه ! بس حتى لو مسكت اللى عمل كده ما كنتش ح تاخد حق ولا باطل !

لييييييييه ! لآن حضرتك كنت واقف غلط و عكس الاتجاه ! فى الحاله دى ممكن القانون يكون فى صفه هوه !

يعنى انت لو راكن صح ! يبقى الفانوس اليمين ناحية الرصيف ! لكن انت واقف معاكس و هوه ماشى فى الاتجاه

السليم ! ممكن يقول أى حاجه - ماشفتش ! ما توقعتش ! الخ الخ ....أنا آسف بس اللى حصل حصل !

و قدر الله و ماشاء فعل ! والله يلعن اللى صدعك و خلاك تروح الآجزخانه !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 09-03-2010, 02:18 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

قدر الله وماشاء فعل واهم حاجة حضرتك والاسرة بخير ومعلش ربنا يعوضك

وده حال بلدنا ومعلش بجد المؤمن دايما مصاب والحمد لله اولا واخرا
قديم 09-03-2010, 02:27 PM
الصورة الرمزية mostafa2000
mostafa2000 mostafa2000 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس استشاري وصاحب مكتب هندسي
هواياتي: القراءة وتنس الطاولة والسيارات

mostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond repute

قدر اللة وما شاء فعل
عموما حقك مش هيضيع عند ربنا
بس اللي عايز اقولة ان الفوضي انتشرت في الشوارع يصورة لا تطاق
واصبحت الشرطة في قهر الشعب
وربنا يستر علي البلد دي

قديم 09-03-2010, 02:36 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

صح أنا كنت واقف عكس ... بس والله ماكان فيه ولا بني ادم ولا عربية حتي واقف في مسافة 500 متر ... أخويا بيقول دي لازم تكون عربية نص نقل عشان تعمل كده وتوصل للكبوت ... بس هو الكبوت مش مطبق جامد يدوبك حته بتاعة 50سم مربع بس في سوكة الكبوت الناشفة وفي التوكيل قلي لوسمكرة هايبقي شكلها وحش ومش ها تضمن تطلع مظبوطه ... فيه إحتمال غنها تكون عربية نص نقل تبع الفرن بس مش عايز يقول كل الإحتمالات ممكنه .... حتة العكس .... إحنا العبور كلها فاضيه والشوارع واسعه ومفيهاش عربيتين علي بعض ... وده مش شارع عمومي ده خدمات ... الحمد لله علي أي حال .... وبعدين إزاي اخد كلام حضرتك بحساسية ... ده ألقبك ابيض يادكتور بولبلان
شكرا لحضرتك ...ptmnlo123per144