العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 11-02-2011, 09:39 PM
mmmmgogommmm mmmmgogommmm غير متواجد حالياً

mmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nice
افتراضي رد: اية حالكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

الحاله زفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتت
والنفسيه فى الارضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض ض
أسترها يارب استرها يارب
يا ساتر يارب----------الاحباط دة كلة من العربية ولا من رحيل الريس---اية الموضوع تحديدا طمنى
قديم 11-02-2011, 09:42 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

الحمدلله ... بس بصراحه حزنت لما عرفت ان الريس الاسبق مريض سرطان وتقريبا ده انتقام ربنا من فساده

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 11-02-2011, 11:51 PM

mmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

الحمدلله ... بس بصراحه حزنت لما عرفت ان الريس الاسبق مريض سرطان وتقريبا ده انتقام ربنا من فساده
]الحمدلله ... بس بصراحه حزنت لما عرفت ان الريس رطان وتقريبا ده انتقام ربنا من فساده[/QUOTE]واللة نا حاسس بالمك وحاسس ان موضوع مرض السرطان بيجدد عندك جروح كتير --بس لعل اللى مر بية المرحوم يكون رحمة لية وخد بالك انا لو مكان والدك هكون فخور بيك وانا فى قبرى وانا متاكد انة وهو فى قبرة فخور بيك لوبوفائك لية وواللة انا اتمنى انى لما اموت ان ابنى يحس نحيتى باحساسك تجاة المرحوم ساعتها هحس انى عملت حاجة جميلة فى حياتى وانى كنت انسان كويس ووالدك كان راجل طيب لانة قدر يسيب الاثر دة --- ربنا يجعلنا زية وربنا يبارك فيك
قديم 12-02-2011, 10:03 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

الحاله زفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتت
والنفسيه فى الارضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض ض
أسترها يارب استرها يارب
ايه يا عم أبو شروق .......... ليه التشاؤم دا كله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسستنى ياراجل انك من حرامية الحزب الوطنى . وان الدايره جايه عليك .هههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه . بأهزر طبعا .
بس عايز أقول لحضرتك نقطه صغيره . وهى ان مهما حايحصل أكيد حايكون الجاى أحسن من اللى راح . وعلى الأقل خالص المصرى حاليا كل العالم بيقدره وبيحترمه وبيبص له بنظرة اعجاب غير الأول تماما . ويكفى كمان اننا رفعنا راسنا بعد ذل الداخليه والشرطه للشعب دا 30 سنه متواصله فى ظل قانون طوارئ . وكان البلد وشعبه مسخر بعمله وجهده لملئ خزاناتهم . ويكفيك جدا لما تعرف ان ثروة مصر المنهوبه على مدار ال 30 سنه تقدر بـ 3 ترليون دولار من الأسره المالكه وحاشيتها .وما خفى كان أعظم . عارف حضرتك 3 ترليون دى يعن 3 وأدامها كام صفر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ أظن من عددهم ممكن نتلخبط فى العد . ههههههههههههههههه
عموما كلنا بنشاركك نفس القلق . بس لازم تكون نظرتنا للأمام متفائله ونبتدى كلنا نحط رجلينا على بداية الطريق . وننسى شعار الـ ( أنا ماليه ) ان كل واحد يقول وانا مالى . ونعمل لبلدنا بجد .
تقبل حبى واحترامى .

Saif El Deen
قديم 12-02-2011, 01:33 PM

يا اخوانا محتاج تقييم للجاك 108 سيدان----ولو حد جرب فتيسها الاوتوماتيك يا ريت يقولى عامل اية معاة