العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 04-10-2011, 01:35 AM
المحروسة المحروسة غير متواجد حالياً

المحروسة is on a distinguished road
عاجل بي واي دي F3 - 2011 النهاردة و أنا ماشية لمبة على شك موتور نورت

عندي سيارة بي واي دي F3 جديد 2011 م النهاردة و أنا ماشية لمبة على شكل موتور نورت شوفت الكتالوج لاقيتهم بيقولوا دي لمبة لو نورت إصحب السيارة للتوكيل لأن فيه خلل في الموتور شوفت الزيت لاقيته عند العلامة الثانية بالضبط ياريت تفيدوني الله يبارك فيكم مش عارفة أعمل إيه بسرعة الله يخليكم السيارة أشترتها من شهرين بس
<!-- / message --><!-- مواضيع العضو بوست بت -->

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 07-10-2011 الساعة 06:02 AM سبب آخر: اضافة توضيح للعنوان
قديم 04-10-2011, 01:58 AM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاجل جدا أرجوكم جزاكم الله خير

أكيد لازم تروحى التوكيل طالما العربية داخل الضمان وهناك هيقوموا باللازم ممكن فعلا يكون فى حاجة فى الماتور أو ممكن تكون اللمبة معلقة وان شاء الله بسيطة وأبقى طمنينا

قديم 04-10-2011, 02:05 AM
المحروسة المحروسة غير متواجد حالياً

المحروسة is on a distinguished road

الله يجازيك خير يعني لو رحت بيها التوكيل ممكن تمشي من الهرم للتوكيل أنا قست الزيت لاقيته عند العلامة الثانية بالضبط أفدني الله يبارك فيك
قديم 04-10-2011, 10:13 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute

لو مفيش صوت غريب فى السيارة ولمبة الزيت مش منورة يبقى أمشى بيها لغاية التوكيل أن شاء الله مافيش مشكلة هذا رأى المتواضع ومتخفيش بسيطة ان شاء الله

قديم 05-10-2011, 06:20 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

للتأكد فقط
قصدك العلامة التانية ان هي العلوية صح ؟

لمبة الشيك ملهاش علاقة بالزيت
لازم سكانر لمعرفة كود الخطأ
مفيش خوف من التحرك كده طالما
الزيت علي العلامة العلوية
الميه مظبوطة
الحرارة طبيعية

هل في إحساس بأعراض في أداء العربية ؟

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا