العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 10-11-2009, 06:02 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العضو pro mada ومكالمة مباحث امن الدولة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

انى اكون متفق معاه على انه يكلمك بالطريقه دى
ابو حميد انا مش فاهم منك حاجه خالص
فلو ينفع تكلمني علي الموبايل
او تبعتلي رقمك و انا اكلمك عشان مش فاهم حاجه ( انا معلش فهمي بطئ شويه و ده راجع لحاله طبيه هقولها بعدين )

قديم 10-11-2009, 06:09 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

خد يعم رقمى اهو 0141276675

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 10-11-2009, 08:49 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

يا خبر أبيض على اللى حصلك يابو حميد والله دا أنا نفسى اتخضيت خصوصاً لما قلت اسمى ( للعقيد ) صلاح وهو سابكها عليك وقلت دانا كمان ها أتجر معاه ... الحمد لله ربنا ستر بس الأستاذ صلاح عرف يظبتها معاك قوى برافو عليك يا بو صلاح ...وآل يعنى أبو حميد مسك عليك شوية أخطاء ... بعد ايه ما كنت تكتشفها قبل ما هو يكشفلك نفسه
والله يا جماعة انا سعيد بالمقالب والحركات دى واللى بتبين اننا بنحب بعض حتى قبل ما نشوف بعض
وأنا فى انتظار دعوتك يا باشمهندس أحمد وتقبل تحياتى لك وللأسرة ولأهل بورسعيد الأحباب
نبيل عبد الرحمن
الإسكندرية
قديم 10-11-2009, 09:01 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

واحد صحبى عملها فيه زعلت منه اسبوع كان بيكلمنى على الياهو ومره واحده لقيت التليفون بيرن ومفيش رقم

كان منزل برنامج اتصال من النت اسمه جلوبى وكان بيجربه فيه الندل
قديم 10-11-2009, 10:16 PM
الصورة الرمزية ابراهيم داود
ابراهيم داود ابراهيم داود غير متواجد حالياً

ابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond repute

[quote=salahabdelnabi;9677 2]
يوم الاتنين الساعة تقريبا 9:15 بالليل و برو مادا او خلينا نقول اسمه الحقيقى م/ احمد راقد على السرير مريح شوية عشان وراه مشوار فجأة لقى الموبايل بيرن

احمد بصوت واطى نعسان : الو......... مين

الطرف التانى بصوت صارم حبتين : المهندس احمد الشهير بـ برو مادا

احمد ولسه صوته نعسان : ايوة انا احمد .......... استاذ نبيل اللى معايا ؟؟
الطرف التانى والصوت بقى اشد صرامة : لا مش الاستاذ نبيل .......... معاك العقيد صلاح من مباحث امن الدولة

فجأة وبلا مقدمات احمد فط من السرير وشعر راسه وقف وشفايفه ابيضت وريقه نشف وبصوت مبحوح : ايوة يافندم ......... خير فيه حاجة؟؟!!!!
العقيد صلاح وصوته بقى اشد صرامة : لا مش خير .......... احنا عايزينك تشرفنا شوية

ابو حميد ركبه سابت ومفاصله بقت بتخبط فى بعض ومش عارف ينطق كلمتين على بعض

العقيد صلاح بصوت بارد : انت ماسمعتنيش والا ايه؟؟!!!
احمد بارتباك : لا سمعت ياباشا ......... بس هو انا عملت ايه ؟؟؟!!!!!

العقيد صلاح : مش انت عضو برضه فى منتدى اسمه مصر موتورز ؟؟؟

احمد وارتباكه زاد : ايوة ياباشا بس انا ماعملتش مشاكل مع حد

العقيد صلاح : مش انت برضه اللى كاتب موضوع ما الاسباب من وجهة نظركم

احمد ومش عارف يبلع ريقه : ايوة ياباشا بس انا مش قصدى حاجة

العقيد صلاح : طب فيه واحد رد على موضوعك ........ واحنا كتا عايزينك تشرفنا شوية عشان نتناقش فى اللى اتكتب

احمد وخلاص دمه هرب : اشرفكم فين ؟؟؟؟ فى امن الدولة ؟؟؟؟ وبعدين ياباشا انا لسه ماشوفتش الردود وماليش دعوة باللى هو كتبه

العقيد صلاح : طب خلاص ماتخافش ........... انا صلاح عبد النبى اللى رديت عليك فى الموضوع

صمت رهيب وصوت ضربات قلب ابو حميد بقت واصلة من بورسعيد لحد عندى والضحك مسكنى ومابقتش عارف ارد عليه من كتر منا متخيل شكله من الخضة والمفاجأة

احمد : الاستاذ صلاح ؟؟؟!!!! .......... ياراجل دا انا دمى نشف حرام عليك والله ده انا مش عارف اتلم على بعضى

طبعا القصة دى حصلت فعلا بينى وبين ابو حميد وكان اتصالى اصلا بيه عشان اسأله على حاجة فى الكومبيوتر لكن مش عارف ليه الفكرة دى جت فى دماغى وعملت المقلب ده معاه وبعد ما فاق وراق ودمه رجع تانى وريقه جرى وضربات قلبه هديت وعرف ياخد نفسه
اتكلمنا حوالى ساعة الا ربع فى حاجات كتير وعرض عليا مقابلة فى بورسعيد مع جميع الاعضاء اللى يقدرو يروحو لسه هايظبط ميعادها بالظبط مع وعد منه ان لو اتعملت مقابلة فى القاهرة هايكون اول واحد موجود فيها عشان يتعرف بكل الاعضاء

واتفقنا فى الاخر نعملها قصة نحطها فى الاستراحة عشان يعرف ردود جميع الاعضاء على المقلب اللى حصل فيه والخضة اللى كان فيها

وفى الاخر نسيت الموضوع اللى انا اصلا متصل بيه عشانه ptmnlo123per1106
ودى حكاية برومادا مع مكالمة مباحث امن الدولة
[/quote ياههههه يااستاز / صلاح
المهندس / احمد؟ لسه مكلمنى حالا وكويس انى سمعت صوته لو شفتها قبل ما اسمعه كنت هقلق عليه اوى تعمره مراح قسم الا علشان يطلع بطاقه وبيخاف من العسكرى وملوش فى فى اى حاجه وماشى جنب الحيطه وخدوم وبيحب الخير للناس تكويس انه رد على حضرتك تممكن كان يموت فيها