العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 11-11-2009, 03:13 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العضو pro mada ومكالمة مباحث امن الدولة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

يا خبر أبيض على اللى حصلك يابو حميد والله دا أنا نفسى اتخضيت خصوصاً لما قلت اسمى ( للعقيد ) صلاح وهو سابكها عليك وقلت دانا كمان ها أتجر معاه متقلقش مع اول قفي من الظابط هقر انك اللي محرضني هههههههههههه يا باشا انا افتكرت حضرتك اللي بتتصل عشان رقم صلاح شبه رقم حضرتك... الحمد لله ربنا ستر بس الأستاذ صلاح عرف يظبتها معاك قوى برافو عليك يا بو صلاح الله يخليك بجد صلاح ده باشا ...وآل يعنى أبو حميد مسك عليك شوية أخطاء ... بعد ايه ما كنت تكتشفها قبل ما هو يكشفلك نفسه طبعا ساعه الخضه انا نسيت اسمي اصلا و بعد ما فوقت من الغيبوبه اللي كنت هروح فيها و حللت الموضوع طلعت شويه غلطات لابو صلاح و لكن مطلعتش اخطاء في النهايه و بكده ابو صلاح عمل ( الاشتغاله الكامله ) ههههههههههههههه
والله يا جماعة انا سعيد بالمقالب والحركات دى واللى بتبين اننا بنحب بعض حتى قبل ما نشوف بعض اكيد طبعا
وأنا فى انتظار دعوتك يا باشمهندس أحمد يا باشا حضرتك ياريت تشرفنا في بورسيد من دلوقتي وتقبل تحياتى لك وللأسرة ولأهل بورسعيد الأحباب الله يخليك يا باشا
نبيل عبد الرحمن
الإسكندرية
الردود في الاقتباس

قديم 11-11-2009, 03:15 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

[/quote ياههههه يااستاز / صلاح
المهندس / احمد؟ لسه مكلمنى حالا وكويس انى سمعت صوته لو شفتها قبل ما اسمعه كنت هقلق عليه اوى تعمره مراح قسم الا علشان يطلع بطاقه وبيخاف من العسكرى وملوش فى فى اى حاجه وماشى جنب الحيطه وخدوم وبيحب الخير للناس تكويس انه رد على حضرتك تممكن كان يموت فيها[/quote]

الله يخليك يا باشا علي كلامك الجميل ده و الكلام ده اكتر من حقي بكتير
و طبعا صلاح اخويا الكبير ( مش كبير اوي ههههههههههه ) اللي كلنا بنحبه هنا و بنحترمه

قديم 11-11-2009, 03:47 PM
الصورة الرمزية elmanahry
elmanahry elmanahry غير متواجد حالياً

elmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond repute

العزيز pro mada دايما بيهاجم العربيات الصينى وده حقه ياريت حد يعرف رقم تليفونه ويدعى انه السفير الصينى ويحكى على المكالمة
قديم 11-11-2009, 04:24 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

والله يا جماعة انا اللى كنت هموت من الضحك لما عرفت ان الموضوع مقلب انا كنت فاكر الاول انها قصة من قصص صلاح وقولت اكيد محطش الايكونه بتاعة (قصة) علشان يشتغلنا

طلعت الاشتغالة لمادا ورد مادا بعد كده فطسنى من الضحك
بجد انت طلعت شاب دمك زى العسل بس خد بالك امن الدولة بيخشو على النت بجد وعلى الفيس بوك كمان

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 11-11-2009, 05:10 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

يخربيتك يا صلاح جت في دماغك الزاي

المقلب ده حرام عليك

انا دايما بعمل مقالب مع صحابي

بكون منزل اغنية بنت بتتلكم

بخليهم يتكلمو ويا على البهدلة

اللي بيشوفوها بس قكرتك جامده

وليك يوم هتحصل فيك