العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > بيجو PEUGEOT

بيجو PEUGEOT بيجو PEUGEOT الفرنسية انشأت فى عام 1880 وهى من اقدم السيارات استخداما فى مصر وتمتلك حاليا شركة ستروين الفرنسية ايضا من اهم موديلاتها بيجو 307 و 307SW و 407 و 607

قديم 05-11-2012, 02:11 PM
DR.AMER HASSAN DR.AMER HASSAN غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب قلب اطفال

DR.AMER HASSAN is a jewel in the roughDR.AMER HASSAN is a jewel in the roughDR.AMER HASSAN is a jewel in the roughDR.AMER HASSAN is a jewel in the rough
للاهمية السلام عليكم ... هااااااام و عااااجل و رجاء الاهتماام من مدير منتدى بيجو

اولا تحية من القلب لكل اخواني و اخواتي على مصر موتورز .... عندي مشكلة ... و عايز مساعدتكم في حلها
عربيتي 504 ... اداء الفرامل مش حلو خالص... و عملت البدع معاها .. المشكلة في رداءة قطع الغيار المتوفرة.... ففكرت في تعديل منظومة الفرامل
العربية موديل 79 جي ار
و انا عايز اغيرلها الفرامل قدام و ورا و احولها ل سكاكين زي بتاعت ال 508 ... بس المشكلة اني معرفش انهو نوع ممكن يركب عندي بدون مشاكل بالنسبة لتثبيته على جسم السيارة... مع كامل علمي بضرورة تغيير الجنوط بعد كده عشان تركب عالجزء الجديد
اي حد ممكن يساعد هكون مديونله بجميل كبير جدا
و الشكر مقدما للجميع
كل عام و انتم بخير و صحة و سلامة

د عامر حسن
قديم 06-11-2012, 06:32 PM
DR.AMER HASSAN DR.AMER HASSAN غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب قلب اطفال

DR.AMER HASSAN is a jewel in the roughDR.AMER HASSAN is a jewel in the roughDR.AMER HASSAN is a jewel in the roughDR.AMER HASSAN is a jewel in the rough
افتراضي رد: السلام عليكم ... هااااااام و عااااجل و رجاء الاهتماام من مدير منتدى بيجو

استاذنا حازم شاهيييييييييييييييييييييي ن منتظرين زيارتك و رايك الكريم
قديم 09-11-2012, 05:51 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السلام عليكم ... هااااااام و عااااجل و رجاء الاهتماام من مدير منتدى بيجو

بص حضرتك ممكن تروح التوكيل فى اسكندريه وتعرف النظام او الفكره وتبقى تعملها بره
او حضرتك تسال البشمهندس هيثم هو عامل موضوع عن البيجو http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=39848
اقرا الفيه لو مقلتش نفس موضوعك حضرتك اسئله وهو هيجاوب حضرتك وربنا يوفقك فى الافضل