العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 09-05-2010, 07:20 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معارض سيارة مستعملة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اياد هيثم مشاهدة المشاركة

انا عاوز هوندا سيفيك 1993 بالتقسيط ادفع 10000 واقسط الباقى 650 كل شهر على اقصى مدة ياترى دة ممكن
ولك كل التقدير
ودة الايميل Eyad1020@yahoo.com
فى قعدة مهمة فى التقسيط الجديد والمستعمل
مقدم صغير يبقى قسط كبير او مقدم صغير كبير يبقى قسط صغير
انما لا يجوز مقدم صغير وقسط صغير
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 09-05-2010, 08:23 PM
mo7aio mo7aio غير متواجد حالياً

mo7aio is on a distinguished road
افتراضي رد: سيارة مستعملة بالتقسيط

مرسى قوى استاذ سيف على سرعة الرد بس عايزة اعرف لو كيابرايد هاتشباك جديدة تبقى بكام وياترى كويسه ولا لا او اذا كان المقدم لازم يزيد يبقى لغاية كام وياريت تنصحنى لان انا وماما ماعندناش خبرة حضرتك ومتشكرة جدا
قديم 10-05-2010, 12:31 AM
mody1211 mody1211 غير متواجد حالياً

mody1211 is on a distinguished road
افتراضي رد: معارض سيارة مستعملة بالتقسيط

انا صيدلى املك صيدلية فى المطرية عايز سيارة لتوماتيك تقسيط المقدمة 10000 بس القسط عالىممكن4000جنية شهرى مش مهم معاى سجل تجارى بطاقة ضريبية كشف حساب بنكى حوالى 30000 الف شهرى بس العربية تكون موديل مابعد 2002 مش متهانة مش عايز اروح لميكانيكى ياريت يابانى لانسر او تويوتا مع العلم بانى كان معاى لانسر 2007 1300سىسى اوتوماتيك 0192526230 احمد البسيونى
قديم 10-05-2010, 03:45 PM
senderlla83 senderlla83 غير متواجد حالياً

senderlla83 is on a distinguished road

لو سمحت يا أستاذ سيف انا معايا 32 ألف عايزة ادفعهم مقدم لعربية تكون كسر زيرو نظيفة مأصرفش عليها وانا معايا رخصة محل او انا موظفة بس بعقد مش تثبيت ايه الحل انا نفسي اجيب لانسر كريستالة أرجو الرد وشكراا
قديم 10-05-2010, 04:24 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة senderlla83 مشاهدة المشاركة

لو سمحت يا أستاذ سيف انا معايا 32 ألف عايزة ادفعهم مقدم لعربية تكون كسر زيرو نظيفة مأصرفش عليها وانا معايا رخصة محل او انا موظفة بس بعقد مش تثبيت ايه الحل انا نفسي اجيب لانسر كريستالة أرجو الرد وشكراا
ممكن اعرف حضرتك من القاهرة ولا لا
للاستفسار السريع
0125485222

الكلمات الدليلية
سيارات مستعملة للبيع فى مصر