العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 09-05-2010, 11:11 AM
اياد هيثم اياد هيثم غير متواجد حالياً

اياد هيثم is on a distinguished road
افتراضي رد: معارض سيارة مستعملة بالتقسيط

انا عاوز هوندا سيفيك 1993 بالتقسيط ادفع 10000 واقسط الباقى 650 كل شهر على اقصى مدة ياترى دة ممكن
ولك كل التقدير
ودة الايميل Eyad1020@yahoo.com

التعديل الأخير تم بواسطة اياد هيثم ; 09-05-2010 الساعة 11:15 AM سبب آخر: السهو عن الايميل
قديم 09-05-2010, 12:42 PM
mo7aio mo7aio غير متواجد حالياً

mo7aio is on a distinguished road
افتراضي رد: سيارة مستعملة بالتقسيط

استاذ سيف \اناطالبة بصيدلة عين شمس وانا من بنها وعايزة اشترى سيارة كيا برايد هاتشباك بالتقسيط وهتكون باسم ماما \مقدم 10000 وفى الشهر 500 فى اول سنة وهيزيد من بعد كدة\لغاية 700 وفى مفردات مرتب لماما وصورة بطاقة وبيت ملك فهل ده ممكن ومرسى قوى
قديم 09-05-2010, 02:43 PM
emadmoufid emadmoufid غير متواجد حالياً

emadmoufid will become famous soon enough

انا من سكان القاهرة وموظف في بنك وراتبي الشهري حوالي 4500 وعندي عربية نوفا ريجاتا مو87 ptmnlo123per144 وعايز ادخلها في سيارة اخرى أعلى تقسيط مباشر (ولو أمكن تكون زيرو ) بحيث يكون القسط لا يزيد عن 1000 جنيه على الأكثر... فهل هذا ممكن؟؟؟ وما هي الانواع المتاحة طبقاً لما تم ذكره؟؟؟

وشكراً جزيلاً على تعبك ومجهودك.
قديم 09-05-2010, 07:10 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo7aio مشاهدة المشاركة

استاذ سيف \اناطالبة بصيدلة عين شمس وانا من بنها وعايزة اشترى سيارة كيا برايد هاتشباك بالتقسيط وهتكون باسم ماما \مقدم 10000 وفى الشهر 500 فى اول سنة وهيزيد من بعد كدة\لغاية 700 وفى مفردات مرتب لماما وصورة بطاقة وبيت ملك فهل ده ممكن ومرسى قوى
ممكن تركبى جديد مستعمل هيكون صعب لان المقدم دة لازم يزيد او القسط لازم يزيد ممكن
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 09-05-2010, 07:11 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emadmoufid مشاهدة المشاركة

انا من سكان القاهرة وموظف في بنك وراتبي الشهري حوالي 4500 وعندي عربية نوفا ريجاتا مو87 ptmnlo123per144 وعايز ادخلها في سيارة اخرى أعلى تقسيط مباشر (ولو أمكن تكون زيرو ) بحيث يكون القسط لا يزيد عن 1000 جنيه على الأكثر... فهل هذا ممكن؟؟؟ وما هي الانواع المتاحة طبقاً لما تم ذكره؟؟؟

وشكراً جزيلاً على تعبك ومجهودك.
ممكن اعرف رقم تليفون حضرتك او تكلمنى
للاستفسار السريع
0125485222

الكلمات الدليلية
سيارات مستعملة للبيع فى مصر