العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 04-11-2012, 05:13 PM
سيمون شحاتة سيمون شحاتة غير متواجد حالياً

سيمون شحاتة has a spectacular aura aboutسيمون شحاتة has a spectacular aura aboutسيمون شحاتة has a spectacular aura about
افتراضي رد: اختيار M11 عن إقتناع

للأسف يا جماعه انا كنت بلغتكم انى حاشترى العربية M11 فعلا حصل و روحت يوم السبت 29/9 دفعت المقدم و حجزتها و تانى يوم اتصل بيا مندوب المبيعات من المعرض و بلغنى ان المصنع مش حيطلع M11 أو تيجو اتوماتيك فى شهر اكتوبر خالص.
انا قلت مش مشكله استنى شويه و اهى كل تأخيره و فيها خيره و فضلت اتابعهم طول الشهر و اكلمهم و ما صدقت ان الشهر خلص و بعد العيد (كل سنه و كلكم طيبين ) كلمتهم.
و فضلوا يقولوا كلام فارغ مالوش معنى لغاية امبارح السبت قدمت شكوى رسمى فى الأدارة انى عايز اعرف اخرتها ايه.
و كانت الصدمه النهارده لما واحد من خدمة العملاء من المركز الرئيسى كلمنى و اتأسفلى جدا ان العربيه مش حتطلع من المصنع قبل اول السنه و جايز ايوه و جايز لا علشان مكوناتها ناقصه فى المصنع و حتى قالى ان التيجو الأتوماتيك جايز تطلع على شهر مايو 2013 و جايز لا:cry2W9 :
طبعا بعد الصدمه المحترمه انا بافكر جدا انى اروح اسحب مقدم الججز و اروح بسرعه احجز GEELY EMGRAND 7 الجديده لانى شايف انها جميله جدا و افتكر حيكون لها مستقبل مبهر فى مصر.
انتوا ايه رأيكم ؟؟؟!!!
قديم 04-11-2012, 06:05 PM
moro2moro moro2moro غير متواجد حالياً
من انا؟: إنقلابى على الأوضاع الخاطئةقد يعد شذوذا لبعض الناس ولكنى لا أستطيع التوقف
التخصص العملى: مدير مبيعات
هواياتي: عزف الموسيقى - قراءة - كرة قدم

moro2moro has a spectacular aura aboutmoro2moro has a spectacular aura about

هو فعلا الناس بتشكر فى الإمجراند
لكن أنا رأى انك تجرب الجاك صحيح ان فيها كماليات اتشالت وكانت جميلة زى التكييف التاتش والجنوط لكن برضه ياريت تلقى نظرة عليها وتقولنا ايه انطباعك

إنقلابى على الأوضاع الخاطئة قد يعد شذوذا لبعض الناس ولكنى لا أستطيع التوقف
قديم 04-11-2012, 09:25 PM
hamaad hamaad غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم والقراءة

hamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud of

الف مبروك على انضمامك فى المنتدى وانا راى انى m11 سيارة ممتازة فى الشكل ولكن لا اعلم شى عن ادائه
قديم 04-11-2012, 10:05 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

10000000مبروك
الا ام 11
نا شايف انها افضل من ال 516
قديم 10-11-2012, 12:14 PM
embaby embaby غير متواجد حالياً

embaby is on a distinguished road
خبر رد: اختيار M11 عن إقتناع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيمون شحاتة مشاهدة المشاركة

للأسف يا جماعه انا كنت بلغتكم انى حاشترى العربية M11 فعلا حصل و روحت يوم السبت 29/9 دفعت المقدم و حجزتها و تانى يوم اتصل بيا مندوب المبيعات من المعرض و بلغنى ان المصنع مش حيطلع M11 أو تيجو اتوماتيك فى شهر اكتوبر خالص.
انا قلت مش مشكله استنى شويه و اهى كل تأخيره و فيها خيره و فضلت اتابعهم طول الشهر و اكلمهم و ما صدقت ان الشهر خلص و بعد العيد (كل سنه و كلكم طيبين ) كلمتهم.
و فضلوا يقولوا كلام فارغ مالوش معنى لغاية امبارح السبت قدمت شكوى رسمى فى الأدارة انى عايز اعرف اخرتها ايه.
و كانت الصدمه النهارده لما واحد من خدمة العملاء من المركز الرئيسى كلمنى و اتأسفلى جدا ان العربيه مش حتطلع من المصنع قبل اول السنه و جايز ايوه و جايز لا علشان مكوناتها ناقصه فى المصنع و حتى قالى ان التيجو الأتوماتيك جايز تطلع على شهر مايو 2013 و جايز لا:cry2W9 :
طبعا بعد الصدمه المحترمه انا بافكر جدا انى اروح اسحب مقدم الججز و اروح بسرعه احجز GEELY EMGRAND 7 الجديده لانى شايف انها جميله جدا و افتكر حيكون لها مستقبل مبهر فى مصر.
انتوا ايه رأيكم ؟؟؟!!!
خليك في M11 طالما اقتنعت بيها .... وانا عندي ليك مفاجئة
العربية ان شاء الله هاتبقى موجودة عند موزع اسمه الليثي اوتو جروب في انا شوفت الاعلان في سيارات الجمعة امبارح واتصلت بيهم قالي انهم هايستلمه دفعة جديدة من موديلات 2013 يوم الاحد 11/11/2012 وتسليم فوري ب 73000 ل M11 و 74000 ل M12

الظاهر يا جماعة ان ابو الفتوح هايخلص طلبيات الموزعين الاول وبعد كدة يبدأ ينزل العربيات عنده
وانا ان شاء الله هاروح اجيبها من هناك