العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 14-05-2012, 12:43 AM
khaabas khaabas غير متواجد حالياً

khaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعديل فيرنا اخر حاجة ( ممنوع الدخول لاصحاب القلوب ؟؟ الضعيفة )

ايه يا رجالة قلبتوها سياسية ليه بس بس والله زعلت من الكلام علشان لازم يا جماعة الكل يحترم راى الاخر وهى دي الديمقراطية لو عاوزين مصر تبقي ديمقراطية بالمعنى الحرفي والصحيح وتأكدوا أن عمر الاراء مهى هتبقي واحدة اذا كان العربية الواحدة واحد يقولك الله العربية دى جميلة أوى واخوه موش هنقول صحبه يقولك ايه الارف دة العربية دى شكلها وحش اوى
انتم شايفين ان المرشح ده موش هيخدم مصر أن شايف العكس شايف اللى انتم بتقولوا عليه هو اللى موش هيخدم مصر أو موش ده اللى يتحط فى مكان زى ده فى المرحلة دى
الخلاصة لازم كلنا نقبل اراء بعض لاننا في النهاية كلنا وانا متأكد من دى عاوزين مصلحة بلدنا ولو اى مرشح تاني كسب خلاص الشعب هو اللى اختار موش حقول تزوير وكلام فارغ وهي دى الديمقراطية

التعديل الأخير تم بواسطة khaabas ; 14-05-2012 الساعة 12:53 AM
قديم 14-05-2012, 01:11 AM
الصورة الرمزية Torn@doo
Torn@doo Torn@doo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: medical promotion

Torn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة

ايه يا رجالة قلبتوها سياسية ليه بس بس والله زعلت من الكلام علشان لازم يا جماعة الكل يحترم راى الاخر وهى دي الديمقراطية لو عاوزين مصر تبقي ديمقراطية بالمعنى الحرفي والصحيح وتأكدوا أن عمر الاراء مهى هتبقي واحدة اذا كان العربية الواحدة واحد يقولك الله العربية دى جميلة أوى واخوه موش هنقول صحبه يقولك ايه الارف دة العربية دى شكلها وحش اوى
انتم شايفين ان المرشح ده موش هيخدم مصر أن شايف العكس شايف اللى انتم بتقولوا عليه هو اللى موش هيخدم مصر أو موش ده اللى يتحط فى مكان زى ده فى المرحلة دى
الخلاصة لازم كلنا نقبل اراء بعض لاننا في النهاية كلنا وانا متأكد من دى عاوزين مصلحة بلدنا ولو اى مرشح تاني كسب خلاص الشعب هو اللى اختار موش حقول تزوير وكلام فارغ وهي دى الديمقراطية
مع اختلافنا ف الاراء فأنا احترمك
تحياااااتى

قديم 14-05-2012, 03:18 AM
hany2iop hany2iop غير متواجد حالياً

hany2iop is on a distinguished road

ايه يا رجاله والله زعلت من الكلام علشان لازم يا جماعة الكل يحترم راى الاخر وهى دي الديمقراطية لو عاوزين مصر تبقي ديمقراطية

مع احترامى لحضرتك الاختلاف لايفسد للود قضيه ولالالالالالالاكن
انا وانت ليس بيننا عداوه ولاكن انا قلت الكلام مرررجداااااااااااا
وانت مصر تفكرنا مــــــــــــاشى نتكلم
مين كان يقدر يدخل مركز الامن والامان اللى كان اسمه قسم شرطه
عشان يقضى مصلحه؟
تقدر تقولى امن الدوله دوره ايه فى امن المواطن والدوله ؟
كرامه المواطن المصرى داخل مصر....اقصدجنب الحيط.... كام من عشره وخارج مصر كام من عشره ومع اجهزه الدوله كام من صفر

بلاش الامن علاشان ماتزعلش انا مش عايزك تزعل

لما يكون حلم المصرى شقه يتجوز فيها او عفش محترم او عربيه ترحمه من المواصلات ويقعد يحلم ؟
على طول تكون الاجابه من رئيس شركه كهرباء القناه...محمود بلبع
عقبال عندكم وتكونوا زى ابنى شغال فى الخليج..
يعنى بعد العلم والخبره والسنيين فاضل الغربــــــــــــه فى بلاد الله الواسعه

كام سنه ناس قاعده على القهوه مش لاقيه شغل ولاصنعه

ليه ناس تاخد كل حاجه وناس ولاحاجه ليــــــــــــــــه
انا مش عايز اكلمك عن مشاكل غيرى لما تكون انسان محترم فى شغلك رئيس قسم عمرك ما دخلت قسم شرطه عمرك ما اذيت حد ولاحتى عملت مشاكل مع حد ظلمك ماشى فى امان الله فى اى نقطه تفتيش انزل تعالى معنا ليه علشان تعرف ربنا وربيت دقنك الكلام ده يخليك تسأل نفسك الغلط فين انا مش مصرى
هم بيكرهونى ليه زميلى فى العمل معاه مخدرات برشام تليفونات مشبوهه عادى بيسهر طول الليل فى كل مفاسد الارض وكارنيه الحزب ابو نسر
زى الفل ومعارف الحزب زى الفل ......................... ...............

لما يكون الاختلاف على مجموعه بتحاول الاصلاح وتاريخ كل واحد نزيه ونظيف يكون اختلاف
لكن مع الظالمين .........انا تعبت..............شكراااا ااااااااااااااااااااااااا
ان فرعون وهامان وجنودهما ......................الل هم اغفر لنا
قديم 14-05-2012, 03:23 AM
الصورة الرمزية احمد سويلم
احمد سويلم احمد سويلم غير متواجد حالياً

احمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond repute

انا لم أقصد اهانتك يا أستاذ khaabas
ولكن مع كامل احترامى وتقديرى ليك الثوره لاتؤمن بالحلول الوسط
فى ناس حوالى 2000 واحد ماتوا
فى واحد حضرتك حاطط صورته خمورجى ومعتقدتش انك متعرفش كده
عنده 76 سنه ..هيخدم امتى ده ؟؟؟

أعتذر عن خطأ غير مقصود منى فى حق محمد تونسى
قديم 14-05-2012, 03:27 AM
الصورة الرمزية احمد سويلم
احمد سويلم احمد سويلم غير متواجد حالياً

احمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hany2iop مشاهدة المشاركة

مع احترامى لحضرتك الاختلاف لايفسد للود قضيه ولالالالالالالاكن
انا وانت ليس بيننا عداوه ولاكن انا قلت الكلام مرررجداااااااااااا
وانت مصر تفكرنا مــــــــــــاشى نتكلم
مين كان يقدر يدخل مركز الامن والامان اللى كان اسمه قسم شرطه
عشان يقضى مصلحه؟
تقدر تقولى امن الدوله دوره ايه فى امن المواطن والدوله ؟
كرامه المواطن المصرى داخل مصر....اقصدجنب الحيط.... كام من عشره وخارج مصر كام من عشره ومع اجهزه الدوله كام من صفر

بلاش الامن علاشان ماتزعلش انا مش عايزك تزعل

لما يكون حلم المصرى شقه يتجوز فيها او عفش محترم او عربيه ترحمه من المواصلات ويقعد يحلم ؟
على طول تكون الاجابه من رئيس شركه كهرباء القناه...محمود بلبع
عقبال عندكم وتكونوا زى ابنى شغال فى الخليج..
يعنى بعد العلم والخبره والسنيين فاضل الغربــــــــــــه فى بلاد الله الواسعه

كام سنه ناس قاعده على القهوه مش لاقيه شغل ولاصنعه

ليه ناس تاخد كل حاجه وناس ولاحاجه ليــــــــــــــــه
انا مش عايز اكلمك عن مشاكل غيرى لما تكون انسان محترم فى شغلك رئيس قسم عمرك ما دخلت قسم شرطه عمرك ما اذيت حد ولاحتى عملت مشاكل مع حد ظلمك ماشى فى امان الله فى اى نقطه تفتيش انزل تعالى معنا ليه علشان تعرف ربنا وربيت دقنك الكلام ده يخليك تسأل نفسك الغلط فين انا مش مصرى
هم بيكرهونى ليه زميلى فى العمل معاه مخدرات برشام تليفونات مشبوهه عادى بيسهر طول الليل فى كل مفاسد الارض وكارنيه الحزب ابو نسر
زى الفل ومعارف الحزب زى الفل ......................... ...............

لما يكون الاختلاف على مجموعه بتحاول الاصلاح وتاريخ كل واحد نزيه ونظيف يكون اختلاف
لكن مع الظالمين .........انا تعبت..............شكراااا ااااااااااااااااااااااااا
ان فرعون وهامان وجنودهما ......................الل هم اغفر لنا

طبعا كلام حضرتك فوق الوصف واشكرك شكرا جزيلا
وعلى فكره مش لازم نيأس ولازم نواجه الفلول فى كل حته
قولتها وبقولها وهقولها الثوره لاتؤمن بحلول وسط
أما بالنسبه لاقسام الشرطه .. والله انه شرف للمصريين انهم توجههوا واحرقوا هذه الاقسام فى 28 يناير

أعتذر عن خطأ غير مقصود منى فى حق محمد تونسى