العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 19-03-2013, 10:44 PM
Salah Elshahawy Salah Elshahawy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: I.T. Support Engineer

Salah Elshahawy will become famous soon enoughSalah Elshahawy will become famous soon enough
افتراضي رد: قدر الله وما شاء فعل ..خبطت العربية امبارح ولسه مكملتش 3000 كيلو ..أرجو المساعدة

شكرا على مشاركتكم يا جماعة وانا الحمد لله مش زعلان ...البلاء اما ييجى ف الفلوس ارحم من حاجات كتير ...بس محدش يعرف سمكرى شاطر
قديم 20-03-2013, 02:02 AM
AhMeD_HassaN_2010 AhMeD_HassaN_2010 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: خريج تجارة شعبة لغة انجليزية

AhMeD_HassaN_2010 is a jewel in the roughAhMeD_HassaN_2010 is a jewel in the roughAhMeD_HassaN_2010 is a jewel in the rough
افتراضي رد: قدر الله وما شاء فعل ..خبطت العربية امبارح ولسه مكملتش 3000 كيلو ..أرجو المساعدة

احمد ربنا
اانا عربيتي اتخبطت اول يوم جبتها
ربنا يعفينا جميعا
والحمد لله ع كل شىء
قديم 23-03-2013, 12:08 AM
الصورة الرمزية m.e.y
m.e.y m.e.y غير متواجد حالياً
من انا؟: 01144533044
التخصص العملى: محامى
هواياتي: العربيات و اكتساب الخبرات و الكورة و النت

m.e.y will become famous soon enoughm.e.y will become famous soon enough

ربنا يعوض عليك ويخلف عليك
قديم 31-03-2013, 05:45 PM
Hadeel HodHod Hadeel HodHod غير متواجد حالياً
هواياتي: رياضة (كرة السلة)

Hadeel HodHod will become famous soon enough

ربنا يعوضك خير و ان شاء الله تلاقى سمكرى شاطر يرجعلك العربية زى الأول
قديم 31-03-2013, 08:00 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Salah Elshahawy مشاهدة المشاركة

شكرا على مشاركتكم يا جماعة وانا الحمد لله مش زعلان ...البلاء اما ييجى ف الفلوس ارحم من حاجات كتير ...بس محدش يعرف سمكرى شاطر
لو حضرتك من المنصوره انا اعرف واحد بيعمل الخبطات ديه وخالي عمل عنده رفرف السيراتو وكان متبهدل والحمد لله رجعت زي الاول ومن غير عضعضه هوه متخصص في الحاجت ديه ولو حضرتك من القاهره اكيد اي حد من الاعضاء ان شاء الله يفيدك عن سمكري شاطر واكيد موجودين هناك كتير وان شاء ترجع افضل من الاول