العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 01-11-2010, 07:26 PM
الصورة الرمزية maka
maka maka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز رايكم و بشده

انا سمعت ان الشيفرولية لانوس مش كفاءة زى الدايو ............ و الله اعلم

الوجان بدات تنتشر بكثافة فعلا و تحقق نجاح......... بس اللانوس حلوة برده و دى اذواق

م / محمد قاسم

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا
قديم 14-11-2010, 01:22 AM
مندوووووو مندوووووو غير متواجد حالياً

مندوووووو will become famous soon enough

نا عن رايى لانوس افضل بحس ان شكلها افضل وكمان ن جوه تابلوهها بحس انه افخم شوية عن فيرنا وكمان ناس كتير بتشكر فيها
وفى سؤلا لازم نجاوبه ليه شيفروليه خدت الموديل ده بس تصنعه دون الموديلات الاخرى لدايو ؟؟

وده لانها شايفه انها عربية كويسة ومقبولة ومرغوبة فى مصر وبينا لمصريين وكمان دخلت فى تجديد التاكسى بصورة كبيرة يعنى عربية موفرة وحمالة اسيه

وجهة نظر فقط وعلى فكرة انا معنديش عربية اصلا لسه بفكر اشترى واستقريت على اللانوس
قديم 14-11-2010, 09:44 AM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

طب اية رأيك في بي واي دي اف 3 ؟
قديم 16-11-2010, 05:42 AM
الصورة الرمزية ahmed.bahlol
ahmed.bahlol ahmed.bahlol غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد محمد الطوخي بهلول
التخصص العملى: معيد الميكروبيولوجيا الزراعية بكلية الزراعة - جامعة بنها
هواياتي: الانترنت - كرة القدم - السيارات

ahmed.bahlol has a spectacular aura aboutahmed.bahlol has a spectacular aura about

انا الحمد الله دلوقتي معايا لانوس 2005 عربية متفصلة علي مصر والمصريين باللملي كفاية ان كل الميكانيكية بيفهمو فيها وقطع غيارها ناقص الواحد يشتريها من عند البقال الأختيار الثاني ليك فيرنا وابعد عن الرينو صدقني هيه عربية حلوة لكن مكلفة جدا

Dr Ahmed Bahloul

قديم 16-11-2010, 07:05 AM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed.bahlol مشاهدة المشاركة

انا الحمد الله دلوقتي معايا لانوس 2005 عربية متفصلة علي مصر والمصريين باللملي كفاية ان كل الميكانيكية بيفهمو فيها وقطع غيارها ناقص الواحد يشتريها من عند البقال الأختيار الثاني ليك فيرنا وابعد عن الرينو صدقني هيه عربية حلوة لكن مكلفة جدا

توكل على الله لوجان طبعاً سيارة الحاضر والمستقبل بمصر

وكل سنة وأنت طيب ومبروك على العربية يا باشا

لوجي الجميلة

أنضموا لحملة المليار صلاة على الرسول صلى الله عليه وسلم