العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 20-12-2011, 02:31 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: في ضوء صورة الفتاة المسحولة عند مجلس الوزراء

ولو حتى رقاصة مييتعملش فيها كدة, اى راجل طبيعى حيرفض التصرفات الشاذة و المعاملة الوحشية ديه, هيا الناس جرلها ايه بالظبط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 20-12-2011, 02:52 AM
momen mekky momen mekky غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب

momen mekky has a spectacular aura aboutmomen mekky has a spectacular aura about

ياجماعة انا ضد كل تصرفات الجنود عند مجلس الوزراء و الضرب و انا من الناس المتضامنة مع المتظاهرين في مطالبهم
بس انا شوفت ان موضوع الصورة مش واقعي
ده انا الشاب لما باجي انزل اعتصام حنزل بحاجه تقيله شوية...
-و بعدين العبايه كانت علي اللحم و باين جدا في الفديو الكامل ان العباية اتفتحت كباسينها و مفيش حاجة اتقطعت
-انا لم اعمل موضوع عن الضرب لاني معنديش معلومة جديدة تضاف و ان حقائق جرائم الجنود واضحة لا تقبل الشك
-انا من الناس المؤمنة ان في طرف تالت مستفيد من فتنة ممكن تحصل لما الشباب المصري الحشم يشوف فتاة تعري
-لازم نعرف ان في طرف تالت له يد في شعللة الامور
حرق المجمع العلمي - الناس اللي جات تلعب كورة 2 بليل و حجات كتير
قديم 20-12-2011, 03:06 AM
الصورة الرمزية lost2008

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen mekky مشاهدة المشاركة

ياجماعة انا ضد كل تصرفات الجنود عند مجلس الوزراء و الضرب و انا من الناس المتضامنة مع المتظاهرين في مطالبهم
بس انا شوفت ان موضوع الصورة مش واقعي
ده انا الشاب لما باجي انزل اعتصام حنزل بحاجه تقيله شوية...
-و بعدين العبايه كانت علي اللحم و باين جدا في الفديو الكامل ان العباية اتفتحت كباسينها و مفيش حاجة اتقطعت
-انا لم اعمل موضوع عن الضرب لاني معنديش معلومة جديدة تضاف و ان حقائق جرائم الجنود واضحة لا تقبل الشك
-انا من الناس المؤمنة ان في طرف تالت مستفيد من فتنة ممكن تحصل لما الشباب المصري الحشم يشوف فتاة تعري
-لازم نعرف ان في طرف تالت له يد في شعللة الامور
حرق المجمع العلمي - الناس اللي جات تلعب كورة 2 بليل و حجات كتير
افتراض ان فيه طرف ثالث الملقب باللهو الخفى الى اجهزة الدولة الامنيه مش عاوزة او مش عارفة توصله من اول موقعة الجمل مرورا بمسرح البالون ثم ماسبيرو ثم محمد محمود و اخيرا مجلس الوزراء, تصرفات المسئولين عن ادارة الدولة العصبية لمواجهة اى اعتصام او مظاهرة باللجوء للحل الامنى و استخدام العنف المفرط الغير مبرر هيىة الى بتدى الفرصة للطرف الثالث على افتراض انه مش معلوم او مقصود تحريكة و غض الطرف عنه لاجهاض الثورة و تفريغها من مضمونها.

قديم 20-12-2011, 03:10 AM
momen mekky momen mekky غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب

momen mekky has a spectacular aura aboutmomen mekky has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost2008 مشاهدة المشاركة

افتراض ان فيه طرف ثالث الملقب باللهو الخفى الى اجهزة الدولة الامنيه مش عاوزة او مش عارفة توصله من اول موقعة الجمل مرورا بمسرح البالون ثم ماسبيرو ثم محمد محمود و اخيرا مجلس الوزراء, تصرفات المسئولين عن ادارة الدولة العصبية لمواجهة اى اعتصام او مظاهرة باللجوء للحل الامنى و استخدام العنف المفرط الغير مبرر هيىة الى بتدى الفرصة للطرف الثالث على افتراض انه مش معلوم او مقصود تحريكة و غض الطرف عنه لاجهاض الثورة و تفريغها من مضمونها.
و انا مع رأي حضرتك ان سياسة الجيش غلط 100% في فض الاعتصام
قديم 20-12-2011, 03:13 AM
الصورة الرمزية lost2008

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen mekky مشاهدة المشاركة

و انا مع رأي حضرتك ان سياسة الجيش غلط 100% في فض الاعتصام
الجيش بطبيعته لا يصلح للتعامل مع المدنيين و كل ما تطول الفترة حيحصل صدامات اخرى للاسف.