العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 03-02-2011, 10:43 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: "يوم الغضب".

انا عايز اقول ان الكماين اللى احنا عمالين نشيد بيها على مستوى مصر كلها بدا ان يتحول بعضها الى اعمال شغب وعنف
كل واحد فاضى بقى ومعاه سكينه ولا شومه صدق انه لوا وواقفين يبهدلوا فى الناس ومن امثله دا ودا حصل معايا انا شخصيا
انا امبارح ماشى بالليل فى المنطقه بجيب دوا لبنتى
لجنه شعبيه وقفتنى
اللجنه : رخصك
انا : طيب قول يا عم اى حاجه مساء الخير سلام عليكوا
انا : طيب ............ ورحت مطلع الرخصه
اللجنه : افتحلنا الشنطه
انا : حاضر ............. نزلت وفتحت الشنطه
واثناء ما واحد راح يفتشها جالى اللى معاه الرخص وقالى بس الرخصه دى منتهيه
انا : يعجبنى ذكائك على فكره ممكن ادفع الغرامه فورى مش لازم تسحبها وماتنساش تحت فى المخالفه كمان ان العربية فيها فاميه ( كنت بتكلم معاهم بنوع من التريقه والاتفزاز ليهم )
اللجنه : اتفضل يا بشمهندس
انا : سلام عليكوا
قديم 03-02-2011, 10:43 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

بصراحه الساده اعضاء مجلس الشعب يدهشوننا كل يوم بمواقفهم المشرفه والتى تضيف الى رصيدهم من حب الشعب وخصوصاً من اعضاء الحزب الوهمى ....

مانتا كده كده خارج من المجلس سواء بالطعن فى تزوير الانتخابات أو بعدم شرعية المجلس....

السيد العضو المحترم صعب عليه يعدى موقف زى ده من غير مايستفيد منه وماشى بنظام المثل القائل( ان جالك الغصب خده بجميله)
هما اصلا كان اكرم لهم على الاقل الناس المطعون عليها يقدموا استقالتهم وتبقى بجميلة
وبيدي لا بيد عمرو

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 03-02-2011, 10:44 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

هههههههههههههه
ربنا يسترها عليه
يطلع يصوت ويقول حرااااااامي
العضوية اتسرقت
ههههههههه
هو في القاهرة والا نويبع
هههههههه فى القاهره ياحاج محمد وجالى احباط والله وكرهت التليفزيون ومبصدق الاقى واحد فيكم انت او ميدو معايا على الخط
اهو انا مش فاقعنى غير البت دى اللى اسمها اسماء دى يتحاوروا معاها وكلام مقنع جدا وفى الاخر تقولك بس لازم الييس يمشى

قديم 03-02-2011, 10:44 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

انا رغاي قوي كده ليه
اللى عاجبنى فيك انك ساعات بتقول كلام من على طرف لسانى
ههههههههههههههههههه
لا طبعا كلام منطقى
قديم 03-02-2011, 10:48 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

انا عايز اقول ان الكماين اللى احنا عمالين نشيد بيها على مستوى مصر كلها بدا ان يتحول بعضها الى اعمال شغب وعنف

كل واحد فاضى بقى ومعاه سكينه ولا شومه صدق انه لوا وواقفين يبهدلوا فى الناس ومن امثله دا ودا حصل معايا انا شخصيا
انا امبارح ماشى بالليل فى المنطقه بجيب دوا لبنتى
لجنه شعبيه وقفتنى
انا : طيب قول يا عم اى حاجه مساء الخير سلام عليكوا
انا : طيب ............ ورحت مطلع الرخصه
اللجنه : افتحلنا الشنطه
انا : حاضر ............. نزلت وفتحت الشنطه
واثناء ما واحد راح يفتشها جالى اللى معاه الرخص وقالى بس الرخصه دى منتهيه
انا : يعجبنى ذكائك على فكره ممكن ادفع الغرامه فورى مش لازم تسحبها وماتنساش تحت فى المخالفه كمان ان العربية فيها فاميه ( كنت بتكلم معاهم بنوع من التريقه والاتفزاز ليهم )
اللجنه : اتفضل يا بشمهندس

انا : سلام عليكوا
ههههههههههههههههههههههه