العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 02-03-2011, 12:21 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يوجد زر احمر فى فتيس صنى 2003 اتوماتيك

هوا بردو انا ماكنتش فاهمه لحد ما إضتريت أستخدمه هوا مكتوب عليه بلوك رليز ياعني إزالة قفل الفتيس بعد ماتحط العربية على الP تخرج المفتاح وتدوس على الزرار دا وتعمل الفتيس مثلا على ال N وساعتها يبقى إنتا إديت فرصة لسايس الجراش يزق عربيتك لو مش عايز تسيبله المفتاح وغديت فرصة لو إنتا زانق على حد وعايزه يزقك لما يجي يتحرك ولأي ظروف أخرى.

قديم 02-03-2011, 01:35 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

لو الزرار ده الى فى بالى يبقى نعمة عظيمة
و الله اعلم ده لما تحب تمور العربية و هى مبطلة تدوس عليه ساعتها تقدر تحرك الفتيس من P ل N و طبعا ميزتها انك لما تسد على واحد لو ركنت صف تانى يبقى فى فرصة العربية تتزق

الله طيب مانا عندى برضه الموضوع ده إنى إقدر أنقل من الp إلى n والعربية مبطلة فى الانسر معا أنى عارف أنه مفيش كده فى إتوماتيك اللانسر أقدر بقى أن أزق العربية لو وقفت

قديم 03-03-2011, 09:21 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

الله طيب مانا عندى برضه الموضوع ده إنى إقدر أنقل من الp إلى n والعربية مبطلة فى الانسر معا أنى عارف أنه مفيش كده فى إتوماتيك اللانسر أقدر بقى أن أزق العربية لو وقفت
آه طبعا تقدر تزقها مادام الفتيس على الـN بس خد بالك غنك لو سايب طفل في العربية والعربية على أرض مش مستوية والواد غير وضع الفتيس للـN هيبقى خطر وممكن العربية تتحرك الفكرة بقى إنهم يعملوا الزرار دا زيادة للتأكيد إني شخص راشد هوا الي بيحرك الفتيس., دا غير بردو إنوا بيديلك فرصة إنك تشيل المفتاح من الكونتاكت وتحرك الفتيس للـ N أما بالنسبة للأنسر بقى فا أنا ما أعرفشي إذا كان ممكن تحرك الفتيس والكونتاكت مافيهوش مفتاح ولا لأ.