العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 19-01-2013, 01:59 PM
عامر سعد عامر سعد غير متواجد حالياً
من انا؟: مخلول مش هزار دا بجد
التخصص العملى: مدرس ابتدائي
هواياتي: زمان كنت لاعب كره يد

عامر سعد is just really niceعامر سعد is just really niceعامر سعد is just really niceعامر سعد is just really niceعامر سعد is just really nice
للاهمية تبديل سيراتو كوبيه2010 في النترا 2011

معاياكوبيه 2010 سيراتو كنت عاوز اخش بيها في النترا 2010 او 2011 اللي معايا عامله62000 كم وراشه حزام من الخرابيش العيال في المدرسه كامله هاي لاين خليجي مواصفات عاليه مش كلام لانها مافيهاش مدخل مفتاح اصلا من اي حته فتحه سقف+حساسات +بصمه بابين+كاسيت 6سي دي+اشارات مرايات+طاره ملتي+فرش جلد+جنط17+اعلي حاجه +نمر اسكندريه المنتزه +تاني توكيل والعربيه في سوهاج لونها نبيتي...... عاوز النترا تكون صح الصح ولو فيه فرق فلوس ساهله
قديم 13-02-2013, 12:14 PM
الصورة الرمزية svneleven
svneleven svneleven غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس قوي و الات كهربيه
هواياتي: السيارات و الكمبيوتر

svneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تبديل سيراتو كوبيه2010 في النترا 2011

يا باشا بيع و بعد كده اشتري اللي يعجبك و تختار من بين كل العربيات. البدل يخليك مزنوق في اختيارات قليلة ده لو فيه أصلا.