العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 18-07-2011, 12:09 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوة تعويض ضد شكرة هيونداى من المهندس ياسر محمد المهدى

انا ليا سؤال

هو ليه غبور مبيحلش المشاكل بتاعة العملاء اللا لو طلع العميل يعرف حد في الاعلام او محامي شاطر و يصعد الموضوع و يعمل قلق و شكاوى قضائية و شوشرة و فضيحة بجلاجل و خبراء يتدخلوا و يثبتوا ان غبور غلطان من ساسوا لراسوا و ساعتها بس يقوموا يقولوا - اه صحيح هو عندوا حق و علشان احنا ناس كويسة و عندنا اهتمام بالعميل و حسن نية و رضا العميل اهم حاجة حنصلحلوا عربيته و نحققله كل اللي نفسه فيه ( بعد ما يكونوا طلعوا عين اللي خلفوه و شردوه و مرمطوه و كمان بعد ما يكون طلع واصل و عنده معارف و واسطة )

علشان كده انا افضل اشتري مستعمل في مصر بشرط الحالة الممتازة و عمري ما فكرت في جديد

و اخيرا مينفعش نعمم ان التوكيلات كلها سيئة
انا اعرف توكيل رينو و نيسان مصر خصوصا السبع توكيلات محترمة جدا

شكوى وحيدة في منتدى اخر ان عربية الفتيس عمل بخرة زيت راحوا غيروا الفتيس بالكامل و ليس اولسيهات لنيسان صني