العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA

كيا KIA احد اعمدة عملاق الصناعة الكورى اندمجت مع هيونداى لتصبح اكبر مجموعة فى كوريا الجنوبية بينما بدات باعادة تجميع موديلات مازدا القديمة من اشهر الموديلات بيكانتو - سيراتو - ماجنتيس - كارينز - ريو - اوبيروس - كارنفال - سورانتو

قديم 17-06-2011, 02:50 AM
ahmed abdelaziz ahmed abdelaziz غير متواجد حالياً

ahmed abdelaziz has a spectacular aura aboutahmed abdelaziz has a spectacular aura about
افتراضي رد: السيفيا معشوقتى

إياك والصينى ... إياك والصينى ... إياك والصينى .... لا قطع غيار ولا إعادة بيع ولا متانه ولا أى ميزة غير الشكل الى بيروح بعد أول شهر من خامتها السيئه

إن الخيل إذا شارفت نهاية المضمار بذلت قصارى جهدها .. لتفوز بالسباق ..
فلا تكن الخيل أفطن منك .. !
فإنما الأعمال بالخواتيم
قديم 19-06-2011, 08:14 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed abdelaziz مشاهدة المشاركة

إياك والصينى ... إياك والصينى ... إياك والصينى .... لا قطع غيار ولا إعادة بيع ولا متانه ولا أى ميزة غير الشكل الى بيروح بعد أول شهر من خامتها السيئه
طيب يا استاذ/ أحمد بما ان حضرتك معاك سيفيا لو ناوى تغير من اجل تحديث الموديل ممكن تركب ايه مع الاخذ فى الاعتبار المتاح ماديا انا معايا تقريبا فوق ثمن السيفيا حوالى خمسه وعشرين الف جم
قديم 20-06-2011, 12:51 AM
ziours ziours غير متواجد حالياً

ziours is on a distinguished road

هو حضرتك بتقول بتعملها صيانة في التوكيل القديم كنت عايز اعرف التوكيل ده فين وايه رائيك فيه واسعاره لاني لسه شاري العربية من 3 شهور وعايز اوديها عشان عندي العربية بتاكل بنزين وقولت اريح دماغي من فتي الميكانيكية
شكرا
قديم 20-06-2011, 06:40 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziours مشاهدة المشاركة

هو حضرتك بتقول بتعملها صيانة في التوكيل القديم كنت عايز اعرف التوكيل ده فين وايه رائيك فيه واسعاره لاني لسه شاري العربية من 3 شهور وعايز اوديها عشان عندي العربية بتاكل بنزين وقولت اريح دماغي من فتي الميكانيكية
شكرا
بص ياريس انا باروح توكيل كيا القديم اللى فى جسر السويس والناس دى فاهمه جدا العربيه لانهم بيشتغلوا فى الكيا بس واسعارهم معقوله جدا بس لو محتاج قطع غيار اشتريها انت بمعرفتك وعنوانهم مبنى سوق القنال الدولى من الخلف امتدادا جسر السويس ورقم تليفونهم 26234729
قديم 21-06-2011, 12:14 AM
ahmed abdelaziz ahmed abdelaziz غير متواجد حالياً

ahmed abdelaziz has a spectacular aura aboutahmed abdelaziz has a spectacular aura about

يا أستاذ كيا سيفيا أنت كدة بتتكلم فى حوالى 65 أف جنيه ودة رقم يجيبك عربيه كورى أو فرنساوى جديد وأنت مرتاح زى مثلا الرينو لوجان عربيه محترمه جدا .. أو بروتون بردوا عربيه محترمه أو هيونداى ... أو لو تحب تجيب مستعمل ممكن تجيب حاجه المانى زى أوبل

إن الخيل إذا شارفت نهاية المضمار بذلت قصارى جهدها .. لتفوز بالسباق ..
فلا تكن الخيل أفطن منك .. !
فإنما الأعمال بالخواتيم