العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 10-10-2011, 04:58 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أنا كرهت جاك بسبب توكيلها ,, اللي عنده شكوى منهم يا ريت يكتبها هنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahm2020 مشاهدة المشاركة

أزيك يا دكتور عامل إيه

على فكرة أنا من القاهرة و كل اللي حكيته و اللي محكيتوش كان في القاهرة في أبو رواش
و المراية اللي مش موجودة و الراجل اللي كان بيسأل على علبة الدريكسون و ملقهاش كان في القاهرة وأنا مرحتش أي توكيل غير أبو رواش
الله يسلمك ياأستاذ احمد
أنا لسه سائل على مرايه الجنب وعلبه الدركسيون فى التوكيل وابلغونى انهم كانوا موجودين وخلصوا وهيجبوهم اخر الشهر وده رقم المبيعات ياريت تتابع معاهم 01144441903

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 10-10-2011, 05:19 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

استاذ mms اتمنى الامتناع عن المشاركة والتعليق في منتدى جاك
لان المنتدى ده معمول لملاك السيارة فقط فقط - ليس اعتراضا على شخصك و لكن حقنا للخلافات
قديم 10-10-2011, 05:26 PM
ahm2020 ahm2020 غير متواجد حالياً

ahm2020 has a spectacular aura aboutahm2020 has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

الله يسلمك ياأستاذ احمد
أنا لسه سائل على مرايه الجنب وعلبه الدركسيون فى التوكيل وابلغونى انهم كانوا موجودين وخلصوا وهيجبوهم اخر الشهر وده رقم المبيعات ياريت تتابع معاهم 01144441903
شكراً يا دكتور على إهتمامك أنا معايا أرقامهم و متابع معاهم بس أنا اللي دايقني أوي لما بسأل على المراية ملقتهاش وواحد بيسأل على علبة دريكسيون ملقهاش قلت يعني ممكن الواحد يضطر في وقت من الأوقات إنه يركن العربية علشان قطعة غيار مش موجودة و بعدين برضه في حاجة غريبة يعني إيه كانت موجودة و خلصت هو خلاص الطلب على الحاجات دي كتير أوي علشان تخلص أنا بقول لحضرتك جرب تسأل على قطع مختلفة هتلاقي حاجات كتير مش موجودة

أخيراً ربنا يسترها معانا جميعاً و منحتاجلهمش

ـــــــــــــــــــ
قديم 11-10-2011, 05:54 AM
mms mms غير متواجد حالياً

mms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

استاذ mms اتمنى الامتناع عن المشاركة والتعليق في منتدى جاك
لان المنتدى ده معمول لملاك السيارة فقط فقط - ليس اعتراضا على شخصك و لكن حقنا للخلافات
  1. منذ متى كان الاختلاف فى الراى عيب مادام ان الحوار لم يخرج عن قواعد الادب واصول الحوار . بل وما فائده الحوار اصلا وعرض الافكار ان لم تكن مختلفه ومتنوعه, ومن ثم تبحث جميع الافكار للوصول الىاصحها واوجهها فيتم الاخذ به وتطبيقه . فتلك هى الديمقراطيه صانعه الحضاره وهى الشورى مبدا الاسلام الذى مدح الله تعالىبه المؤمنين حين فال_(وامرهم شورى بينهم ) اخى الفاضل هل ترانى اتيت بكلمه واحده تخالف الحقيقه ام ترانى استخدمت اسلوبا غير لائق او استعملت لفظا بذيئا ....ان كان هناك مثل ذلك فبينه لى ولك الاجر والجزاء من الله ...وان لم يكن شيئا من هذا . اليس من الظلم ان تترك صاحب الموضوع الاصلى الذى عنوانه( انا كرهت جاك بسبب توكيلها ) وتقبل منه ما قال ..ثم تطلب منى عدم المشاركه!!!! سامحك الله ...لقد علمنا النبى صلى الله عليه وسلم ان الساكت عن الحق شيطان اخرس .. وقال قل الحق ولو كان مرا ..وهذا هونهجى الذى لن اتراجع عنه ماحييت ...فكما امرنا الاسلام ناتمر ..وعلى ذلك ايضا جموع عريضه من غير المسلمين من الذين يحترمون انفسهم ولا يطيقون رؤيه الاستغلال والاهمال ويسكتوا عليه ...اخى الفاضل والكريم لا اخفيك سرا اننى عندما قرات ردك صدمت وقررت فعلا للوهله الاولى عدم المشاركه...لكنى وجدت فى ذلك مشاركه فى الخطا ودعما له وهذا لا يليق ابدا بنا ونحن فى عهد جديد نستنشق فيه عبير الحريه ونسعى لبناء مجتمع الشفافيه والوضوح ..كما لا يليق ابدا بهذ المنتدى المحترم ..فى النهايه تقبلوا تحياتى .

قديم 11-10-2011, 05:21 PM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mms مشاهدة المشاركة

1. منذ متى كان الاختلاف فى الراى عيب مادام ان الحوار لم يخرج عن قواعد الادب واصول الحوار . بل وما فائده الحوار اصلا وعرض الافكار ان لم تكن مختلفه ومتنوعه, ومن ثم تبحث جميع الافكار للوصول الىاصحها واوجهها فيتم الاخذ به وتطبيقه . فتلك هى الديمقراطيه صانعه الحضاره وهى الشورى مبدا الاسلام الذى مدح الله تعالىبه المؤمنين حين فال_(وامرهم شورى بينهم ) اخى الفاضل هل ترانى اتيت بكلمه واحده تخالف الحقيقه ام ترانى استخدمت اسلوبا غير لائق او استعملت لفظا بذيئا ....ان كان هناك مثل ذلك فبينه لى ولك الاجر والجزاء من الله ...وان لم يكن شيئا من هذا . اليس من الظلم ان تترك صاحب الموضوع الاصلى الذى عنوانه( انا كرهت جاك بسبب توكيلها ) وتقبل منه ما قال ..ثم تطلب منى عدم المشاركه!!!! سامحك الله ...لقد علمنا النبى صلى الله عليه وسلم ان الساكت عن الحق شيطان اخرس .. وقال قل الحق ولو كان مرا ..وهذا هونهجى الذى لن اتراجع عنه ماحييت ...فكما امرنا الاسلام ناتمر ..وعلى ذلك ايضا جموع عريضه من غير المسلمين من الذين يحترمون انفسهم ولا يطيقون رؤيه الاستغلال والاهمال ويسكتوا عليه ...اخى الفاضل والكريم لا اخفيك سرا اننى عندما قرات ردك صدمت وقررت فعلا للوهله الاولى عدم المشاركه...لكنى وجدت فى ذلك مشاركه فى الخطا ودعما له وهذا لا يليق ابدا بنا ونحن فى عهد جديد نستنشق فيه عبير الحريه ونسعى لبناء مجتمع الشفافيه والوضوح ..كما لا يليق ابدا بهذ المنتدى المحترم ..فى النهايه تقبلوا تحياتى .

يا باشا حضرتك تشارك وكلنا نشارك فالاخر دى عربية حديد فحديد
وحتى لو اختلفنا اية الى فيها؟؟
واحد يقول وجة نظرة والتانى يرد عادى جدا مفيش اى مشاكل بينا الحمد الله

.
.
.
وتحياتى لدكتور كمال واستاذ ايمن واستاذ احمد ومحمد وكل الشخصيات المحترمة اصحاب العربية
.
.
وعلى فكرة مش مطلوب ان كل الناس تتفق عالعربية خصوصا انى شايف كل المشاركات انها بتشتكى من الوكيل
لانها فالاخر حاجة نختلف ونتفق عليها
تحياتى ليكم جميعا

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك