العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 01-03-2009, 11:41 PM
الصورة الرمزية abdalla45
abdalla45 abdalla45 غير متواجد حالياً

abdalla45 will become famous soon enough
افتراضي ياترى هتتنرفز فى الشتا دا ولا عادى

دى حاجه بسيطه من الى بتحصل اليومين دول فى الشتا الجامد ده تكون ماشى بعربيتك ويجى واحد غبى او سواق تاكسى زى محصل معايا ويعدى طاير من جمبك والارض فيها بحور ميه من الشتا ده وطبعا كله بيطير على عربيتك انا كل الى عملته اعدت اديلو كلكس خفت افتح الزجاج عشان اهزقه ولا حاجه واشرب انا بقى يا معلم ياترى انت هتعمل ايه

تمنى ما شئت لكن اتخذ سبباً
أكتب ما شئت لكن لا تستفز أحداُ
إقرأ ما شئت لكن لا تنسى النقد أبداُ
إنتقد كما شئت لكن لا تطعن أحداُ
قديم 02-03-2009, 12:01 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياترى هتتنرفز فى الشتا دا ولا عادى

انا لو مكانك و الطريق يسمح انى معدهوش مش هعدية

قديم 02-03-2009, 12:06 AM
الصورة الرمزية abdalla45

يايرت كان ينفع مهو خلاص بيعدينى وبيبهدلنى شكرا على مرورك

قديم 02-03-2009, 12:45 AM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute

بالنسبه لى .... انا عشت شويه كتير فى الأسكندريه , يعنى متعود على موضوع المطر ده , و عموما اسلم حاجه انك تقفل زجاج العربيه و انت ماشى .... و العربيه لو جت عليها ميه مش هايحصل حاجه لأنها كده كده هاتتبهدل من المطر و الطين اللى فى الشارع ...... و لو انت رشيت على حد يبقى انت قافل الزجاج و مش هاتسمعه اساسا لما يزعق و كبر دماغك ...... ما هو للأسف ممكن برده ترش حد و انت مش واخد بالك ........

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,
قديم 02-03-2009, 12:53 AM
الصورة الرمزية abdalla45

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh_masry مشاهدة المشاركة

بالنسبه لى .... انا عشت شويه كتير فى الأسكندريه , يعنى متعود على موضوع المطر ده , و عموما اسلم حاجه انك تقفل زجاج العربيه و انت ماشى .... و العربيه لو جت عليها ميه مش هايحصل حاجه لأنها كده كده هاتتبهدل من المطر و الطين اللى فى الشارع ...... و لو انت رشيت على حد يبقى انت قافل الزجاج و مش هاتسمعه اساسا لما يزعق و كبر دماغك ...... ما هو للأسف ممكن برده ترش حد و انت مش واخد بالك ........
لا بس انا لما بكون ماشى فى الشتا عموم بكون ماشى بهدوء جدا وخصوصا بخاف انى ارش على اى حد خصوصا لما يكون ماشى على رجله وانت عارف الدعوات والسما بتبقى مفتوحه ربنا يسترها معانا