العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 18-10-2008, 08:25 PM
محمد ابراهيم محمد ابراهيم غير متواجد حالياً

محمد ابراهيم is on a distinguished road
افتراضي رد: نيسان صنى 2009 الشكل الجديد!!

اخواني الاعزاء

احب ان اضيف معلومه بسيطة بأن السيارة نيسان صني قد تم تغيير شكلها فعلا من موديل 2008 وذلك في دول العالم اجمع ما عدا مصر , وهذا امر طبيعي علينا في مصر زي ما بيحصل في كثير من الموديلات للسيارات المختلفة وده مش موضوعنا عموما انا اعمل بالخارج في احدى شركات تمويل السيارات وعلى معرفه كبيرة بالسيارات وما يجرى في هذا العالم وعندما نزلت اجازة صيف 2008 كنت ابحث عن سيارة جديده للشراء وفوجاءت عندما رأيت الصني موديل 2007 يباع على الموديل الجديد 2008 الذي تغير شكله بالفعل في دول الخليج

ولكم مني كل الشكر والتحية واتمنى ان اكون اضفت شياْ
قديم 19-10-2008, 10:22 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

أهلا بك أ/ محمد ابراهيم أخا لنا في المنتدي و منتظرين مشاركاتكptmnlo123per122

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 22-10-2008, 04:11 AM
محمد ابراهيم محمد ابراهيم غير متواجد حالياً

محمد ابراهيم is on a distinguished road

ألف شكر يا أخ إسلام ويشرفني ذلك

تعليق على ما قيل في موضوع الصني وتجميعها أعتقد أن الموضوع مش تكاليف وبس يا استاذ محمود الموضوع أكبر من كده شويه وانا بمنتهى الصراحه بشوفه تهاون في حقوقنا العادية جدا والاقل من عادية يعني مثل بسيط جدا لو اني هاخرج عن الماركة شوية يعني الهيونداي الاكسنت اللي اتغير شكلها في كل الدنيا من موديل 99 فضلت في مصر لحد موديل 2006 وكان الشكل الجديد بينزل باسم تاني وهوا الفرنا اللي عمري ما سمعت عن الاسم ده بره وهو نفس الهيونداي الاكسنت فا ده لصالح مين مش عارف وغيره كمان الانسر 2008 وكمان نزلو الشكل القديم 2009 الموضوع هنا عندنا في مصر ليه منظور تاني خالص يا ريت نفهمه او نلاقي حد بجد يكون واقف بجوار المستهلك الغلبان اللي هوا احنا طبعا
ولكم مني الشكر
قديم 22-10-2008, 10:09 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

المنظور الوحيد هو مصلحة رجال الأعمال اللي هما الحكومة دلوقتي
مصلحة المستهلك تتعارض أحيانا أو دائما مع مصلحة رجال الأعمال المصريين و طبعا كلمة رجال الأعمال (الحكومة) هي اللي بتمشي
نظام فاسد و رجال أعمال ليسوا برجال أعمال أو ممكن نسميهم رجال الأعمال المحميه

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 16-11-2008, 10:36 AM
lordhota lordhota غير متواجد حالياً
من انا؟: انا انسان
التخصص العملى: طالب
هواياتي: drift

lordhota is on a distinguished road

لا ديت 2008 بس الخليجى يعنى تقفيل اليابان

الكلمات الدليلية
نيسان صنى