العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 29-05-2011, 09:53 PM
Dr. Ahmed Sabry Hamdy Dr. Ahmed Sabry Hamdy غير متواجد حالياً

Dr. Ahmed Sabry Hamdy is on a distinguished road
للاهمية محتار جدا بين الساندريو و البونتو و الساجا و frv محتاج اعرف ايه الافضل

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
دي اول مره هشتري عربيه و محتار جدا بين الساندريو و البونتو و الساجا و frv محتاج اعرف ايه الافضل من حيث الامكانيات و قطع الغيار
انا كنت ناوي علي البونتو لكن عرفت انها 60 حصان و دا طبعا هيفرق خاصا مع التكييف
ال سانديريو عجباني جدا بس خايف من قطع الغيار و ان العربيه مش منتشره
اما frv دي صيني و الساجا ماليزي و دي حاجه تقلق
قديم 29-05-2011, 10:03 PM
Mr.NoLoVe Mr.NoLoVe غير متواجد حالياً

Mr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the rough
افتراضي رد: محتار جدا بين الساندريو و البونتو و الساجا و frv محتاج اعرف ايه الافضل

اتوكل على الله وهات السانديرو وما تقلقش من موضوع الانتشار كده كده العربيه هتنتشر لان اختها اللوجان بقت منتشره جامد وقطع غيار العفشه دى هى دى اما باقى الاكسسوارات اكيد برضو هتنتشر مع الوقت بجد انا معايا اللوجان جيبتها علشان عائليه لو كانت ليا كنت جبت السانديرو وابعد عن الصينى والماليزى بجد الساجا عربيه مش حلوه خالص لا شكل ولا امكانيات ولا خامات واسأل ملاكها

وربنا يوفقك
قديم 30-05-2011, 12:24 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار جدا بين الساندريو و البونتو و الساجا و frv محتاج اعرف ايه الافضل

ممكن حضرتك تقول لنا فئتك السعررية ومتنساش العربية مش بطيخة لو طلعت قرعة تترمى لا عشان كده اتمهل كويس وصلى صلاة استخارة

قديم 30-05-2011, 10:25 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.NoLoVe مشاهدة المشاركة

اتوكل على الله وهات السانديرو وما تقلقش من موضوع الانتشار كده كده العربيه هتنتشر لان اختها اللوجان بقت منتشره جامد وقطع غيار العفشه دى هى دى اما باقى الاكسسوارات اكيد برضو هتنتشر مع الوقت بجد انا معايا اللوجان جيبتها علشان عائليه لو كانت ليا كنت جبت السانديرو وابعد عن الصينى والماليزى بجد الساجا عربيه مش حلوه خالص لا شكل ولا امكانيات ولا خامات واسأل ملاكها

وربنا يوفقك
thanx 4 u mr no love enta tamntny mn gehat el sanderio
قديم 30-05-2011, 10:27 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

ممكن حضرتك تقول لنا فئتك السعررية ومتنساش العربية مش بطيخة لو طلعت قرعة تترمى لا عشان كده اتمهل كويس وصلى صلاة استخارة
fe 7dod 75000 EGP