العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 19-10-2011, 11:14 AM
asom_6 asom_6 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدنى

asom_6 is a jewel in the roughasom_6 is a jewel in the roughasom_6 is a jewel in the roughasom_6 is a jewel in the rough
افتراضي رد: اللانوس و الافيو و اللوجان .. عن تجربة شخصية..

يعنى نقدر نقول ان اللانوس خدت الأول مكرر

ماشى مش بطال برضه ... وعموما أنا فرحان قوى فى الافيو

وألف شكر ليك يا دكتور على المقارنة الممتعة والحيادية دى

أأظماء وأنت العذب فى كل مورد ..... وأظلم فى الدنيا وأنت نصيرى
قديم 19-10-2011, 11:15 AM
corsair
Guest

الله عليك يا دكتور وائل احلي نهائي كاس شوفته في حياتي ما بين اللوجن والانوس والافيو

انا والله بفكر فعلا ابيع الفيرنا واجيب لوجن بس مش مقلقني غير موضوع صوت الماتور العالي ده والسخونيه اللي في الدواسات وزراير الزجاج الكهربا والكلاكس والله لو ظبطوا الجروب اللي انا قولت عليه ده اللوجن ديه هتقتحم السوق كله وساعتها هنقول ربنا يعوض علي غبور ومن وراه منصور وابو الفتوح
قديم 19-10-2011, 11:41 AM
dr.wael7yran dr.wael7yran غير متواجد حالياً

dr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الله عليك يا دكتور وائل احلي نهائي كاس شوفته في حياتي ما بين اللوجن والانوس والافيو

انا والله بفكر فعلا ابيع الفيرنا واجيب لوجن بس مش مقلقني غير موضوع صوت الماتور العالي ده والسخونيه اللي في الدواسات وزراير الزجاج الكهربا والكلاكس والله لو ظبطوا الجروب اللي انا قولت عليه ده اللوجن ديه هتقتحم السوق كله وساعتها هنقول ربنا يعوض علي غبور ومن وراه منصور وابو الفتوح
كورسير باشا ربنا يكرمك و الناس كلها هنا نفسها تضم الفيرنا للمقارنة ..بس الفيرنا دي الصراحة خارج اختصاصي ..عمري ما سوقتها..
اما بالنسبة للوجان ..
فسيبك من الكلام ده .. لو نزلت اتوماتيك و زيادة 7 او 8 الاف جنيه على سعرها..
هيبقى اكتسااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااح رسمي ..

Dr.wael el7yran
قديم 19-10-2011, 11:42 AM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute

شكرا يا دكتور على هذة المقارنة الحيادية

قديم 19-10-2011, 11:51 AM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute

بجد موضوع رائع يا دكتور
و أنا إن شاء الله خلاص نويت على اللوجان
و ربنا يكرمنا جميها من فضله
تقبل تحياتى على الاسلوب الرائع فى السرد