العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 10-07-2010, 06:14 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: صور وفيديو مقابلة مصر موتورز الثانية وعيد ميلاد سعيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled al sharif مشاهدة المشاركة

والله يا كورسير إنت إنسان ودود ومحترم وصدقني أنا مكنش عارف إنك موجود لأني كنت عايز أتعرف عليك بس أنا بعد ماشفت المجهود الجميا إللي مليان وفاء وإخلاص وموده لأعضاء مصر موتورز وبيقطر ولاء لمصر موتورز عرفت إن حضرتك إللي كنت بتصور يمكن إنشغلك بتوثيق هذا اللقاء الجميل حرمنا من التعرف عليك والحديث معاك بس الجيات أكثر من الريحات إن شاء الله ..... أنا كنت سعيد جدا بهذا اللقاء بس حاسس إن أنا تهت في زحمة الأعضاء .. يمكن عشان متعود علي الموائد المستديرة .... ده حتي لما شرفني الأستاذ حازم بالحديث بالنيابة عن الأعضاء وكنت محضر حجات كثيرة أقولها نسيتها بجد نسيتها فأرتجلت كلمة كده أجمل ما فيها الصدق ... بس أنا حاسس إن اللقاء ده كان لازم الواحد يفضي له نفسه بدون مواعيد لحد الفجر ...واحد جميل زي الأخ العزيز الأستاذ نبيل كان نفسي أتعرف عليه أكتر إنسان دمس الخلق زي الدكتور خالد حاسس إني أعرفه من فتره من بساطة وإجتماعية طبعه وذوقه .... الأستاذه ميرنا والجميل الأستاذ مينا كان حضورهم ومشاركتهم مدي اللقاء بعد عميق وإحساس راقي صحيح متعرفتش عليهم كتير بس الجاي أكثر من اللي فات إن شاء الله والله مش ها أعرف أعدد جمال وروعة هذا اللقاء ... بس والله شكر شكر من عميق قلبي وإقرار بالعرفان بالنيابة عن كل الأعضاء تحية خاصة جدا لأعمدة هذا المنتدي الأستاذ حازم شاهين والأستاذ وائل ( أبو نورا) وسومو والأستاذ سيف ... والله بجد يا وائل أن بحييك تحية موده وصداقة وإحترام لشخصك وفكرك ومجهودك الغزير الرائع وبحي الأستاذ حازم الفكر المستنير واللباقة والإدارة الحكيمة الهادئة ... مرة كمان الف الف شكر علي إتاحة هذه الفرصة لينا لمشاركتكم عيد مصر موتورز ويارب يارب تكون فيه لقاءات طعهمها زي دي علي طول ... وبهذه المناسبة بنادي بتجمع تاني في رحلة ولا خروجه ولا فسحه بسيطه عشان الواحد مشبعش من الأعضاء اللذاذ دول....وبعتب علي الناس إللي مجتش بس بجد فاتكم يوم جميل كان يستحق أن تحاولوا التفرغ من أجله ... شكرا ليك ياواااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااائل بصدق

والله حضرتك اللي كنت منورنا وملحقناش نشبع منك ولا من كلامك الجميل وتقبل تحياتي
قديم 10-07-2010, 06:19 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

انا عاوز ااقول اننا مبسوط جدا اني اتشرفت بالناس الجميله والمحترمه الي حضرت الحفله وفعلا كان يوم جميل بس انا كنت زعلان جدا لاني ملحقتش ااقعد مع الناس كتير بس تتعوض في المره الي جايه ان شاء الله وبجد انا علي استعداد اني ااقابل الناس العسل المحترمه دول كل يوم . وبصراحه انا مش عارف ااقول ايه تاني لان الناس كلها قالت كل حاجه ممكن الواحد يقلها .

والله يا حمادة انتا اللي كنت منورنا بس خلعت انتا والمناور ومعرفناش نعمل معاكم اي واجب في اليوم ده
قديم 10-07-2010, 06:32 PM
الصورة الرمزية محمد زكي
محمد زكي محمد زكي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مؤلف مسرحي
هواياتي: التمثيل والاخراج المسرحي

محمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really nice

تتعوض ان شاء الله في المره الي جايه بس بلاش يكون الواجب بوفيه زي الي كان موجود لحسن انت عارف الي حصل وبلاش نسيح لبعض بقي ههههههههههههههههههههههههه ههه
قديم 10-07-2010, 07:03 PM
الصورة الرمزية SuMo
SuMo SuMo غير متواجد حالياً

مشرف قسم رياضة المحركات

SuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond repute

انا لسه نايم

www.darelhasanat.jeeran.com
قديم 10-07-2010, 07:13 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuMo مشاهدة المشاركة

انا لسه نايم
لما انت لسة نايم انا اعمل اية انام اسبوع دا انت ساكن فى قاهرة المعز

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي