العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 02-09-2012, 10:41 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو سمحت ؟؟؟؟ إركن فى مكان تانى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zaraki مشاهدة المشاركة

الحل السحرى للمشكلة دى و الفى معظم الاحيان بتبعه ... لو حد قالك اركن فى مكان تانى قوله 5 دقايق و نازل تانى انا بس نسيت موبايلى و طالع اجيبه ... او انا بس جى زيارة سريعة 10 دقايق و نازل و عيش حياتك و فى موضوع انك تسيب المفتاح انا عمرى ما عملتاها بس لو حصل هحزر السايس ان لو العربية اتلمست او لقيت حاجة متغير مكانها هنفوخه بكومبريسور كهربا و بعدها هخرمه عشان يفرقع و مظنش بصراحة انى ممكن اسيب المفتاح لحد عشان ممكن اتهور لو حصل حاجة للعربية
انا الميكانيكى قالى كدة قول خمس دقائق ونازل وسيبك منة بس بصراحة مش بحب أعمل كدة انا بقيت تعبان من كثرة الخبطات اللى العربية بتأخذها وهى مركونة بسبب الناس اللى ما عندهمش ضمير واخر شئ النهاردة وانا جاى من الشغل ببص على العربية لقيت الشكمان سايب خالص وبقى الطبيعى إنى انزل أجد حاجة فى العربية لغاية ما بقتش فارقة
وحكاية إنك تسيب المفتاح مع سايس بلاش أحسن علشان والله اليومن دول البلد مش مضمونة
ربنا يحسن أخلاق الناس يارب

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 02-09-2012, 11:09 PM
amgomaa amgomaa غير متواجد حالياً

amgomaa is on a distinguished road

معلهش انا صاحب صيدليه فى شارع شعبى زحمه جدا فى بورسعيد مستولى على نص مدخل الصيدليه شوية بلطجيه بعربية فاكهه وسايبين يدوب نص متر لفتحة الصيدليه وشوف بقى الدبان وقشر الفاكهة والشماسى اللى حاطينها لاما تكسرلك ازاز العربيه لاما تقع فوق حد ماشى طبعا مفيش حل لركن عربيتى غير بالبوز يعنى مش موازى للرصيف و حقيقى لما حد بيخش بعربيته مكانى فى مدخل الصيدليه ببقى هاين عليه اكسرله عربيته لان الصيدليه مش على ناصيه لانى مزنوق ما بين عربية الفاكهه و عربية صاحب المحل اللى جنبى ومبيبقاش لا فيه مكان لحد يخش الصيدليه الا انه ينط من فوق العربيه ولا عربية شركة دواء تنزلى بضاعه فالحل الامتل مش اننا نركن ادام المحلات الحل ان الداخليه تقضى على الباطجيه اللى واقفين بعربياتهم اليد فى كل حته ساعتها هنلاقى حته نركن فيها وشكرا
قديم 03-09-2012, 12:26 PM
yaghmor yaghmor غير متواجد حالياً

yaghmor will become famous soon enough

انا بقي كنت واخدة اختى ورايحة للدكنور وبركن ادام محل ادوات صحية مالقيتش غير الركنة دى والله واختى عندها حالة تسمم لقيتة بيقولي انتى يابلة رايحة فين ماينفعش تركنى هنا دة محل اكل عيش مع انة محل ادوات صحيةهههههههههه المهم قلتلة معلش ياحج والله عشر دقايق وهمشي علي طول اختى تعبانة بس راح قالي طيب عشر دقايق بس استفزنى موت وفعلا طلعت اختى ونزلت ركنت بعيد ليبوظلي العربية دة موقف من ضمن ملاييين المواقف السؤال امتى حالنا يتصلح؟؟؟؟
قديم 26-06-2013, 12:15 AM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yaghmor مشاهدة المشاركة

انا بقي كنت واخدة اختى ورايحة للدكنور وبركن ادام محل ادوات صحية مالقيتش غير الركنة دى والله واختى عندها حالة تسمم لقيتة بيقولي انتى يابلة رايحة فين ماينفعش تركنى هنا دة محل اكل عيش مع انة محل ادوات صحيةهههههههههه المهم قلتلة معلش ياحج والله عشر دقايق وهمشي علي طول اختى تعبانة بس راح قالي طيب عشر دقايق بس استفزنى موت وفعلا طلعت اختى ونزلت ركنت بعيد ليبوظلي العربية دة موقف من ضمن ملاييين المواقف السؤال امتى حالنا يتصلح؟؟؟؟

ماشاء الله بصراحة مش عارف أقول إية غير حسبى الله ونعم الوكيل

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 27-06-2013, 08:38 PM
sherif4004 sherif4004 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف محمود
التخصص العملى: ممممممممممم
هواياتي: السيارات والتكنولوجيا ووووووووووو

sherif4004 will become famous soon enoughsherif4004 will become famous soon enough

شوفو يا جماعه المشكله من الاول مشكله تخطيط
يعنى الشارع مش ملك لحد
بس مثلا مينفعش ان الواحد يبقى عايز يركن ادام بيته ومش يعرف مع العلم انه عامل حساب الركنه فى المساحه
وكمان اللى بيسكنو فى برج المفروض يا يركن ادام البرج او فى جراج او فى مكان مخصص لانتظار السيارت انما يركن مكان حد تانى دا برضو غلط
يعنى من الاخر دى مشاكل متراكمه .. والحل بسيط اننا نشوف الدول العالم كلها بتعمل ايه ونعمل زيها

برضو احنا دوله فقيره والمفورض الغاء دعم البنزين دعم البنزين والمفروض يطون فيه رسوم زحام
وكذلك الغاء الجمارك على كل المنتجات

share benefit to other
حب لاخيك ما تحبه لنفسك
www.tvquran.com
www.islamway.com
www.islamweb.net