العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 06-01-2009, 08:33 AM
drashry drashry غير متواجد حالياً

drashry is on a distinguished road
افتراضي رد: قدامى اسبوع, اشترى ايه!

برافووووووو عليكم
الردود حله و مقنعة و يا حبذا لو كان مرفق معاها الصور
مفيش مانع ان ينضم أحد المتخصصين ويعمل مقارنات علمية مقنعةptmnlo123per122
قديم 06-01-2009, 05:25 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

الفيرنا افضل حاجه في الفئه السعريه دي.
مشكله جنوط او طنابير و دي حاجه بسيطه
اتكل علي الله و هاتها
او اصبر شويه و هات نيو اكسنت او كيا ريو
عربيه احدث من الفيرنا و يبقي اسمك ركبت عربيه مميزه شويه

حـازم خـضـر

قديم 07-01-2009, 01:19 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

متشكر اوى اولا على الاهتمام و الردود, انا شوفت الريو على النت و كمواصفات و شكل كويسه, بس طبعا اعلى 10000 جنيه من الفرنا و اكيد صيانه اغلى و خصوصا ان توكيلهه بقى مع نصير صاحب توكيل الرينو برضه, و انا سمعت شوية حاجات عن توكيل رينو خليتنى اصرف نظر عن السيمبول خالص
قديم 28-01-2009, 11:02 PM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

انا استلمت الفيرنا النهارده , مانيوال GLS ,مشيت بيهه حوالى 6 كيلو فى زحمه جامده, طبعا احساس مختلف عن ال128 خالص, بس الحمدالله لقيت سواقتهه سهله, بس مجرد لما بلمس دواسة البنزين العربيه بتجرى جامد, لحد دلوقتى مفيش ملاحظات غير التقفيل الى مش تمام بس غير كده مفيش حاجه ظاهره, و فرامل العربيه معقوله اوى مش زى مسمعت, كلام احمد باشا طبعا شجعنى اكتر انى اجيبه خصوصا انى لسه متعود على البلطجه الى كنت بعملهه وانا بسوق ال128ptmnlo123per1116
قديم 29-01-2009, 11:15 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

الف مبروك ربنا يعطيك خيرها و تامن شرها و تستخدمها فى الخير دايما يارب

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات