العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى المبدعين

نادى المبدعين كل ما يخص اعضاء المنتدى من ابداعات ادبيه او فنيه و كذلك عرض قراءات اﻷعضاء من الكتب المختلفة بشرط ان تكون الموضوعات خاصه باعضاء المنتدى لا منقوله

قديم 10-09-2009, 03:16 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اعمل عبيط

اقولك يا ابو صلاح

انا ماروحش اعمل سبع و انا اصلا قطه يبقى الشخص ده هياخد هياخد

ثم فى حديث عن الرسول عليه الصلاه و السلام فيما معناه

انه ترك لنا الدين و السنه النبويه اذا تمسكنا بيهم تمسكوا بنا و اصبحنا خير اجناد الارض و ان اضعناهم اضاعونا و ذللنا فى الارض

فاهمنى طبعا

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 10-09-2009, 03:19 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

خلي الموج يعدي .... إسمع كلامي أنا بالذات ..... صدقني ياأبوصلاح .... طنوش وخلي بالك المره اللي جايه بس ده كل اللي اقدر اقولهولك

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed_kamel ; 10-09-2009 الساعة 03:21 PM
قديم 10-09-2009, 03:34 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

اقولك يا ابو صلاح

انا ماروحش اعمل سبع و انا اصلا قطه يبقى الشخص ده هياخد هياخد

ثم فى حديث عن الرسول عليه الصلاه و السلام فيما معناه

انه ترك لنا الدين و السنه النبويه اذا تمسكنا بيهم تمسكوا بنا و اصبحنا خير اجناد الارض و ان اضعناهم اضاعونا و ذللنا فى الارض

فاهمنى طبعا
ماهو السبع ممكن تتلم عليه الديابة والضباع ويخلوه قطة
الكترة تغلب الشجاعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

خلي الموج يعدي .... إسمع كلامي أنا بالذات ..... صدقني ياأبوصلاح .... طنوش وخلي بالك المره اللي جايه بس ده كل اللي اقدر اقولهولك

عدى ياموجة عدى يا موجة .......... طنوش طناش تطنيييييييييييييش .......... عدى بقى يا موجة

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 10-09-2009, 04:21 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salahabdelnabi مشاهدة المشاركة

كلام حضرتك طبعا سليم يادكتور
بس برضه احيانا المواجهة ليها مخاطرها ومشاكلها
يبقى نسكت ونطنش والا نواجه ونتكلم
أنا ما قلتش مواجهه واقرأ كلامى تانى واقرأ الحديث تانى ! لو مش قادر يبقى كذا أو كذا أو كذا !!

يعنى لو اتزنقت فى الحيط مش ح تفلفص ؟ و لا حلاوة روح حتى ؟؟

أنا ح أحكيلك قصه واقعيه ! مره دخل بيتنا فار من فتحة غسالة الصحون اللى كانت فى التصليح

و طبعآ لآن عمر مادخل بيتنا فار قبل ذلك فأولادى اعتبروه أسد ! فهديت أعصابهم وقفلت أبواب

المطبخ ( ببابين ) وأحضرت يد مقشة وربطت على طرفها سكين حاميه مثل الحربه وابتدأت أطارد

الفأر الذى كان يجرى فى كل مكان بهلع حقيقى وأنا وراءه مثل طرزان وفى الآخر زنقته فى كورنر

ولسه ح أديه بالحربه ! لقيته قفز من الآرض كالصاروخ فى صدرى مكشرآ عن أسنانه وبنظره رهيبه

( أى والله ) مع صرخة كراتيه بتاعة المعلم ( رشدان ) ! طبعا أنا رميت الحربه وصرخت أنا الآخر !

( علشان أخوفه ) وقفزت على كرسى من الكراسى ! و اصطدناه بعدين بمصيده وجبن رومى !

خلاصة الآمر ! ان حتى الضعيف وقت اللزوم ممكن يخوف الوحش ( راجع قصة الوحش والجحش ) !

يارب يكون البنج أبو ملوخيه طار بأه !!! ptmnlo123per1106

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 10-09-2009, 05:36 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

معلش اعذرنى البنج ابو ملوخية حاطين فيه سحلول الجفاف وقرصين محلسة

ساعة يروح وساعة يجى ويخلى دماغى فى الطراوة ptmnlo123per1106

الا بالحق ايه قصة الوحش والجحش دى ؟؟؟؟؟!!!!!

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )

التعديل الأخير تم بواسطة salahabdelnabi ; 10-09-2009 الساعة 05:39 PM