العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 25-02-2010, 04:01 AM
xabi xabi غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود مدحت
التخصص العملى: طالب بكليه تجاره

xabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to behold
افتراضي رد: تووووبه ان أجرت عربيه تاني (مشكله كبيره)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rekaa مشاهدة المشاركة

لسه الموضوع شغــال

ياشباب انا عندي 19 سنه يعني لسه قاصر

الاخوه المحاميين الي معانا بالمنتدي

لو رفع الشيكات ايه الي هيحصل؟

بص يابرنس انا اخويا اصغر منك بسنتين راح يأجر عربيه هو وصحابه ..العربيه اتحكت حكه صغيره فطلب منه 500 جنيه..وكان قبلها اخويا واصحابه سئله واحد سمكرى قله اخرها100جنيه.المهم كلمه منهم وكلمه منه عرفنا ان المكتب مفتوح من غير ترخيص فمسكناه من ايده اللى بتوجعه واخد 80 جنيه ومفتحش بقئه..حاول انت كمان تشوف موضوع مكتب الترخيص ده ولو مش مرخص اعمله بلاغ واحبسه.
وعلى فكره ودى معلومه اكيده مليون الميه..طالما انت قاصر ومعدتش ال21سنه هدده وقله انك هتحبسه لانك خليت قاصر يمضى على شيكات ودى مصيبه كبيره.ومتخفش وجمد قلبك..وابقى طمنا
قديم 21-03-2010, 06:00 AM
Rekaa Rekaa غير متواجد حالياً

Rekaa is a splendid one to beholdRekaa is a splendid one to beholdRekaa is a splendid one to beholdRekaa is a splendid one to beholdRekaa is a splendid one to beholdRekaa is a splendid one to behold

شكرا ياشباب علي اقتراحتكم

انا حبيت بس اقولكم ان الموضوع خلص

ودفعت 1500 جنيه

وكنت واخد معايا كمان رئيس مباحث امال لو مكنتش خدت حد كان هيدفعني كامptmnlo123per144
قديم 21-03-2010, 06:01 AM
Rekaa Rekaa غير متواجد حالياً

Rekaa is a splendid one to beholdRekaa is a splendid one to beholdRekaa is a splendid one to beholdRekaa is a splendid one to beholdRekaa is a splendid one to beholdRekaa is a splendid one to behold

والمفأجاه الكبري للنصاب ان واحد صاحبي شغال جنب المكتب بتاع الايجار

امبارح لقيتو بيقولي وانا معدي من قدام المكتب لقيت اتنين شباب عمالين يتخانقو مع صاحب المكتب

وطلع انه لبسهم نفس العربيه الي كانت معايا قايلهم بردو جابت جوان وبستم

الواد صاحب المكتب دا عايز الدبح وربنا والـ 1500 جنيه الي اندفعوا دول مش هسكت عليهم

ومسيري في يوم هعورو في حاجه
قديم 21-03-2010, 09:42 AM
corsair
Guest

استعوض ربنا فيهم انا بردك قبل كدا اتنصب عليا في عربية شاهين وكان حوار كبير قوي هياخد مش اقل من صفحتين تلاته المهم اتنصب عليا في 1300 جنيه المهم رميتهوملو في الارض وخدت وصل الامانه اللي كنت ماضي عليه وكان ممكن في اي وقت ابعت عيل ملهوش لازمة يغرقله العربية زيت باكم ونزله البويا بتاعت العربية في الارض بس قولت حرام وملهوش لازمة واستعوضت ربنا فيهم
قديم 21-03-2010, 10:23 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

شكله عايز يظبطك فى مبلغ عشان يصلح العربية,أنت غلطان كان لازم تكشف عليها الأول قبل ما تخدها
مش ممكن كان يعرف لو كان ابن هيونداى نفسة
اصحاب الذمم الواسعة مفيش فيهم فايدة الا ربنا يخرب بيتهم ونخلص منهم