العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 27-01-2012, 12:20 AM
صلى على الرسول صلى على الرسول غير متواجد حالياً

صلى على الرسول is on a distinguished road
افتراضي رد: حكايتي مع الأفيو "وسوء التصنيع"

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_hussein مشاهدة المشاركة

احب اقلك ان دى عيوب فردية و مش عشان انا شغال فى منصور بس هقولك على حاجة شوفى العربية منتشرة ازاى برة و انتى هتتأكدى انها عربية كويسة
العربيه زباله زباله زباله حسبى الله ونعم الوكيل فى منصور واللى شغالين عنده والله لا يكسبهم
قديم 27-01-2012, 02:25 AM
الصورة الرمزية diaahsn
diaahsn diaahsn غير متواجد حالياً
من انا؟: veterinarian
التخصص العملى: veterinarian
هواياتي: playstation

diaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the rough
افتراضي رد: حكايتي مع ( شيفرولية افيو) "وسوء التصنيع"

بيع يا مان

سبحان الله وبحمدة سبحان العظيم
قديم 16-05-2012, 07:11 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute

الله معاك
قديم 31-07-2012, 09:12 PM
tamerfathy82 tamerfathy82 غير متواجد حالياً

tamerfathy82 has a spectacular aura abouttamerfathy82 has a spectacular aura about

السلام عليكم انا معايا افيو موديل 2008 مصرى و معايا لحد دلوقتى وعاملة 70000 كيلومتر انا عايز اقول ان العربية دى محترمة جدا جدا وواسعة وارتفاعها عن الارض كويس جدا علشان انتو عارفين الشوارع هنا عاملة ازاى انا مشتكتش من حاجة فى عربيتى من ساعة ما جبتها ومرحتش التوكيل غير علشان الصيانات الدورية انا كنت الاول كنت بروح التوكيل اللى فى طريق الصحراوى بس بعد كده بقيت اروح لمركز خدمة معتمد من منصور اسمه automaster والاتنين زى الفل ومحترمين جدا الملاحظة الوحيدة فى المركزين ان انا بتاخر جامد بس غير كده مفيش الافيو عربية كويسة جدا فى فئتها احنا مش بنتكلم على BM خلينا واقعيين شوية العربية دى الصراحة احسن عربية فى فئتها انا ان شاء الله ناوى ابيعها بعد العيد واجيب Duster وشكرا لحضراتك
قديم 17-03-2013, 08:01 PM
nader10 nader10 غير متواجد حالياً

nader10 is a splendid one to beholdnader10 is a splendid one to beholdnader10 is a splendid one to beholdnader10 is a splendid one to beholdnader10 is a splendid one to beholdnader10 is a splendid one to beholdnader10 is a splendid one to behold

راى شخصى اعمل شكوى فى حماية المستهلك

الكلمات الدليلية
aveo, أفيو, منصور شيفرولية, شيفرولية