العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 17-02-2010, 06:38 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللانسر و حقيقتها

أنت يا أستاذ أنت أنت بتهزر ولا حاجة اللانسر عربية محترمة جدا كفايا إن أحنا بنشوف اللانسر كرستالة ماشية عظمة وباشا عمرك سمعت لانسر بتكركر ؟؟؟ غير كده اللانسر يابانى ونظيفة جدا وأعتقد إن فى عربيات كتيره موجودة فى السوق أرخص منها ولكن زبالة زى الأنترا والسيراتو مش هايكونو أبدا بقوتها بالنسبة بقى لصوتها فدى أحلى حاجة فيها ملهاش صوت خالص وعمرك ما تحس بيها أبدا شكلك أصلا مجربتهاش وبلاش بقى حركات أن واحد زعلان إنه معندهوش لانسر يبقى خلاص العربية زبالة
قديم 17-02-2010, 06:43 PM
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة homosh مشاهدة المشاركة

الموضوع هايل بس هيا وجهات نظر
يعني انا مثلا شايف ان الانسر ولا شكل ولا سحب ولا عفشه حتي الموديل الجديد اللي كان عاجبني طلعت العربيه ضيقه من جوا .بس عموما أكثر حاجه مضايقاني فيها السعر المبالغ فيه اللي لا يعطيك ابدا قيمه مساويه لما دفعته فيهاptmnlo123per144
أنت بتتكلم عن الشارك ولا البومة عموما الشعب المصرى بيتكلم عن البومة وسعرها بيبدأ من 93 ألف فقط وليس 107 ذى الهيونداى الكورى
قديم 17-02-2010, 07:23 PM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of

الانسر عربية الناس مدينها اكتر من حقها وسعرها كتييييييير عليها وموتورها ضعييف وثباتها ضعيف اية في الانسر يحبب الناس فيها ان كانت الناس بتحبها فهي بتحبها علشان اسمها لانسر مش اكتر وبنعمل من العيوب مميزات علشان نححب نفسنا في العربية مفيهاش نعومة وصوت عالي وفتيس اتوماتيك غير ذكي بالمرة وبيخلي الموتور صوتو عالي وبيحرق بنزين قليلة في الخامات مش عيب اني ادفع106 الف في سيارة قليلة الخامات والابشن والاداء ممكن تشتري ب106 الف نيسان صني صوبر صالون او بريليانس اسبلندور التحفة او اسبرانزاا a620 هل دي مقارنة عادلة الانسر تبقي حلوة لما تبقي ب85 الف اكتر من كدة يبقي بتدفع ثمن الاعتمادية اللي هي موتسوبيشي لانسر علشان الاسم فقط علي فكرة انا بتكلم عن الانسر من اول 2007 الشكل القديم قبل 2007 كانت زي الفل
قديم 17-02-2010, 07:37 PM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

أنت يا أستاذ أنت أنت بتهزر ولا حاجة اللانسر عربية محترمة جدا كفايا إن أحنا بنشوف اللانسر كرستالة ماشية عظمة وباشا عمرك سمعت لانسر بتكركر ؟؟؟ غير كده اللانسر يابانى ونظيفة جدا وأعتقد إن فى عربيات كتيره موجودة فى السوق أرخص منها ولكن زبالة زى الأنترا والسيراتو مش هايكونو أبدا بقوتها بالنسبة بقى لصوتها فدى أحلى حاجة فيها ملهاش صوت خالص وعمرك ما تحس بيها أبدا شكلك أصلا مجربتهاش وبلاش بقى حركات أن واحد زعلان إنه معندهوش لانسر يبقى خلاص العربية زبالة
الانسر عربية يباني ومحترمة وكل حاجة وبالذات اكريستالة عربية ملهاش حل وهي اللي تستحق كلمة لانسر اما البومة ازاي تقارنها مش هقولك الانترا هقولك سيراتو ازاي الانسر احسن من السيراتو الكلام دة في شرع مين انت تعرف اية فرق قوة الموتور بين الانسر والسيراتو او فرق النعومة او فرق العزل او فرق الصالون الداخلي او فرق الخامات من الاخر كل حاجة في السيراتو احسن من الانسر واي كلام غير كدة يبقي غلط وبعدين انا بحمد ربنا اني معنديش لانسر كفاية انها مالية الشوارع ومحدش بيبص عليها دة مفيش حد في مصر مركبش لانسر حتي اللي معندوش عربية بقي يأجر لانسر السيارة الرسمية في معارض الايجار لشعبيتها لازم دلوقتي نفكر في الاختلاف انا ركبت عربية صيني مع اني عارف ان الانسر احسن في التحمل بس لكن عربيتي ناعمة وثابتة عن الاسر وموتورها اقوي وصالونها احسن حتي لو هوديها للتوكيل كل يوم احسن من عربية انا مش مبسوط منها زي البي ام لانسر ههههههههههههه
قديم 17-02-2010, 11:32 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drift مشاهدة المشاركة

الانسر عربية يباني ومحترمة وكل حاجة وبالذات اكريستالة عربية ملهاش حل وهي اللي تستحق كلمة لانسر اما البومة ازاي تقارنها مش هقولك الانترا هقولك سيراتو ازاي الانسر احسن من السيراتو الكلام دة في شرع مين انت تعرف اية فرق قوة الموتور بين الانسر والسيراتو او فرق النعومة او فرق العزل او فرق الصالون الداخلي او فرق الخامات من الاخر كل حاجة في السيراتو احسن من الانسر واي كلام غير كدة يبقي غلط وبعدين انا بحمد ربنا اني معنديش لانسر كفاية انها مالية الشوارع ومحدش بيبص عليها دة مفيش حد في مصر مركبش لانسر حتي اللي معندوش عربية بقي يأجر لانسر السيارة الرسمية في معارض الايجار لشعبيتها لازم دلوقتي نفكر في الاختلاف انا ركبت عربية صيني مع اني عارف ان الانسر احسن في التحمل بس لكن عربيتي ناعمة وثابتة عن الاسر وموتورها اقوي وصالونها احسن حتي لو هوديها للتوكيل كل يوم احسن من عربية انا مش مبسوط منها زي البي ام لانسر ههههههههههههه

ماشى يا حلو يعنى أنت عجباك تكنولوجيا السيراتو والنعومة طيب أعرف بقى أن تكنولوجيا السيراتو متاخده من الميتسوبشى
إدى السيراتو اللى عجباك دى بس شوية وقت لغاية لما تظهر وجهها القبيح الشكل الجديد اللى حضرتك بتكلم عنه تصميم 2008 بينما اللانسر تصميم 2004 ومع ذلك شكلها جميل جدا
عايز تقارن قارن بين الشارك مش البومة القديمة!