العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 19-04-2013, 02:53 PM
yasser .mk yasser .mk غير متواجد حالياً

yasser .mk has a spectacular aura aboutyasser .mk has a spectacular aura about
افتراضي رد: عايزة عربية لقطة تعبت بجد

مافيش داعى تتصلى أنا خلاص إتصلت بيهم لقيت إن العربيتين اللى مطلوب فيهم 45 ألف خلاص إتباعوا ..والعربية الفضى اللى مطلوب فيها 49.5 صاحبها كان متمسك بالسعر وأكتر حاجة ممكن ينزلها 1000 جنيه فقط .... بس بصراحة من كلامه حاسس إن العربية تستاهل ..ربنا يبارك للى هيشتريها ويرزقك بأحسن منها إن شاء الله ....سواء كانت بيكانتو أو حاجة تانية ...
عموماً تابعى الإعلانات على جميع المواقع أول بأول لأن الحاجات اللقطة بتتخطف بسرعة ..والله المستعان
..تقبلى تحياتى
قديم 19-04-2013, 02:54 PM
yasser .mk yasser .mk غير متواجد حالياً

yasser .mk has a spectacular aura aboutyasser .mk has a spectacular aura about

مافيش داعى تتصلى بأصحاب الإعلانات ، أنا خلاص إتصلت بيهم لقيت إن العربيتين اللى مطلوب فيهم 45 ألف خلاص إتباعوا ..والعربية الفضى اللى مطلوب فيها 49.5 صاحبها كان متمسك بالسعر وأكتر حاجة ممكن ينزلها 1000 جنيه فقط .... بس بصراحة من كلامه حاسس إن العربية تستاهل ..ربنا يبارك للى هيشتريها ويرزقك بأحسن منها إن شاء الله ....سواء كانت بيكانتو أو حاجة تانية ...
عموماً تابعى الإعلانات على جميع المواقع أول بأول لأن الحاجات اللقطة بتتخطف بسرعة ..والله المستعان
..تقبلى تحياتى
قديم 19-04-2013, 04:18 PM
AlexGirl AlexGirl غير متواجد حالياً

AlexGirl will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng/salwa مشاهدة المشاركة

ربنا يوفقك للإختيار المناسب
يااااارب واياكي وشكرا عالدعوة ربنا يجازيكي كل خير يارب
قديم 19-04-2013, 04:25 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser .mk مشاهدة المشاركة

مافيش داعى تتصلى أنا خلاص إتصلت بيهم لقيت إن العربيتين اللى مطلوب فيهم 45 ألف خلاص إتباعوا ..والعربية الفضى اللى مطلوب فيها 49.5 صاحبها كان متمسك بالسعر وأكتر حاجة ممكن ينزلها 1000 جنيه فقط .... بس بصراحة من كلامه حاسس إن العربية تستاهل ..ربنا يبارك للى هيشتريها ويرزقك بأحسن منها إن شاء الله ....سواء كانت بيكانتو أو حاجة تانية ...
..تقبلى تحياتى
دة انا الموبايل في ايدي وكنت لسه هتصل حالا لاني لسه شايفة مشاركة حضرتك
بس عموما حضرتك طبعا على حق العربيات الللقطة بتتخطف بسرعة
انا والله مش عارفة اشكر حضرتك ازاي بس والله بدعي ربنا يجازي حضرتك عني كل خير ويجعل كل دة في ميزان حسنات حضرتك
بالنسبة للبيكانتو اللب ب49 ونص للاسف بعيد عليا المبلغ اوي ربنا يرزقه بمشتري كويس يارب ويرزقني بعربية كويسة وانا هتابع باستمرار واديني مستنية ربنا المستعان والف الف شكر لحضرتك
قديم 19-04-2013, 04:31 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Om Omar مشاهدة المشاركة

أنا كمان دايخة على عربية بس ماروتى أو أونو
لو انتى مش مصممة على البيكانتو دى فى قدامى ماروتى 2011 حلوة أوى ب30 تقريبا بس أنا مايكملش معايا
لو تناسبك أوريهالك والله وهى حريمى ولذيذة ومش مستهلكة طبعا كأنها زيرو

وربنا ييسرلى وييسرلك
حاسة بيكى والله
ربنا يباركلك حبيبتي يارب انا كانت العربية الاولي اللي معايا ماروتي وعشان انا كنت مبتدئة بيها العربية دي سهلة في السواقة فوق ما تتخيلي جميلة جداااااا والحمد لله بفضل ربنا عمري ما عملت بيها اي حاجة مع اني اول مرة اسوق بس العربية فعلا صغيرة وسهلة في السواقة ومشكلتها معايا حاجتين الاولي انها كانت صغيرة اوي علينا والعربية كانت دايما تحك مني في المطبات كنت حاسىة اننا فعلا بنتقل عليها والمشكلة التانية عشان كامنت موديل قديم شوية فكانت عايزة شوية شغل وانا بقي للاسف اضحك عليا من الميكانيكية بطريقة بقول حسبي الله ونعم الوكيل لاني مكتشفتش غير متاخر فبدور علي واحدة تكون اوسع سنة منها وبردو من الفئت الصغيرة عشان اعرف اسوقها بسهولة وتكون موديل مش قديم لاني معنديش استعداد الف تاني فبعد لف كبيييييييييييير بقاله شهور استقريت عالبيكانتو ناس كتير شكرت فيها وحجمها بردو معقول بالنسبالي ونفسي الاقي واحدة يارب انا وانتي نلاقي اللي بندور عليه بس اللي تلاقي بقي تدعي للتانية احنا اخوات واكيد حاسين ببعض بقي ونورتيني يا قمر