العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أوبترا

أوبترا chevy gold logo

قديم 19-12-2012, 07:32 PM
الصورة الرمزية fido2010
fido2010 fido2010 غير متواجد حالياً

fido2010 is on a distinguished road
افتراضي لو نويت اغير من الانوس أجيب ايه ؟؟؟ نيو اكسنت ولا اوبترا ؟؟؟

مساء الانوار علي اعضاء المنتدي ،،،

انا معايا حالياً لانوس 2012 زيرو الحمد لله و انا جبتها بعد معاناه مع الفيات السيينا اللي طلعت عيني في الصيانات وقطع الغيار .....

لو حبيت اغير اللانوس و اجيب عربية اشيك و انعم في السواقه مع الاحتفاظ بمميزات توافر قطع الغيار و الصيانة السهلة ....

تفتكروا يبقي ايه الاختيار الانسب ... نيو اكسنت 2011 ولا اوبترا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ياريت تساعدوني و تنصحوني جزاكم الله خيرا ،،،،

be

قديم 19-12-2012, 07:45 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو نويت اغير من الانوس أجيب ايه ؟؟؟ نيو اكسنت ولا اوبترا ؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fido2010 مشاهدة المشاركة

مساء الانوار علي اعضاء المنتدي ،،،

انا معايا حالياً لانوس 2012 زيرو الحمد لله و انا جبتها بعد معاناه مع الفيات السيينا اللي طلعت عيني في الصيانات وقطع الغيار .....

لو حبيت اغير اللانوس و اجيب عربية اشيك و انعم في السواقه مع الاحتفاظ بمميزات توافر قطع الغيار و الصيانة السهلة ....

تفتكروا يبقي ايه الاختيار الانسب ... نيو اكسنت 2011 ولا اوبترا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ياريت تساعدوني و تنصحوني جزاكم الله خيرا ،،،،
السلام عليكم
كنت في نفس الحيره فكرة في الفيرنا بس ضيقه بعدين رسيت علي اللوجان او السانديرو بس وجدت انها بالحجز في الآخر ربنا هداني لأكسنت RB 2011 مع اني كان نفسي في النترا 2009
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 19-12-2012, 07:53 PM
mr.lanos mr.lanos غير متواجد حالياً

mr.lanos is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
كنت في نفس الحيره فكرة في الفيرنا بس ضيقه بعدين رسيت علي اللوجان او السانديرو بس وجدت انها بالحجز في الآخر ربنا هداني لأكسنت RB 2011 مع اني كان نفسي في النترا 2009
والله المستعان
الف شكر يا هندسة علي الرد ،،،
بس اللوجان مش حاببها خالص و قطع الغيار مقرفة شويتين
الار بي طبعا شكلها حلو و لذيذ بس الشركة وخده من جسم العربية كتيييييييييييييير جدا يعني لو كانوا اتقوا ربنا في جسم العربية كانت كسرت الدنيا اكتر من دلوقتي كمان

طيب رأيك ايه في الاوبترا ؟؟؟؟؟ لو ربنا سهلها و جبتها زيرو .... لاني بصراحة خايف جدا من المستعمل تاني .... و بقول لنفسي ياتري تجيب مستعمل و تقعد تندب حظك و تتمني ترجع للانوس الزيرو بتاعتك و تتقول ولا يوم من ايامك ....

و لك جزيل الشكر
قديم 19-12-2012, 08:04 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.lanos مشاهدة المشاركة

الف شكر يا هندسة علي الرد ،،،
بس اللوجان مش حاببها خالص و قطع الغيار مقرفة شويتين
الار بي طبعا شكلها حلو و لذيذ بس الشركة وخده من جسم العربية كتيييييييييييييير جدا يعني لو كانوا اتقوا ربنا في جسم العربية كانت كسرت الدنيا اكتر من دلوقتي كمان

طيب رأيك ايه في الاوبترا ؟؟؟؟؟ لو ربنا سهلها و جبتها زيرو .... لاني بصراحة خايف جدا من المستعمل تاني .... و بقول لنفسي ياتري تجيب مستعمل و تقعد تندب حظك و تتمني ترجع للانوس الزيرو بتاعتك و تتقول ولا يوم من ايامك ....

و لك جزيل الشكر
السلام عليكم
الأبترا سياره كويسه لكنها فقيره في الداخل وفقيره في التكنولوجيا بتاعتها
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 20-12-2012, 01:35 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

انا لو مكانك اجيب اوبترا من غير اي تفكير العربية الوحيدة اللي محدش اشتكى منها في فئتها

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn