العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 15-01-2011, 12:51 PM
mahmooud135 mahmooud135 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارى قاعدة بيانات
هواياتي: السيارات - والكمبيوتر

mahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nice
افتراضي رد: فيديو : رد أحمد مهران بخصوص ما ذكر ببعض المشاركات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

ادب + اخلاق + ذوق + صدق + جدعنه + شهامه + رجوله + تواضع + تميز + صبر + معرفه + حب الناس = اكيد الأجابه معروفه

استاذ/ احمد فاروق
انا اكد كلامك

قديم 15-01-2011, 12:55 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

على فكرة فعلا الصنايعية و اصحاب مراكز الصيانة بينفخوا نفسهم قدام الزبون العادي و يحسسوه انهم استشاريين و ان التوكيل بيستشيرهم في كل صغيره و كبيره و ان لولاهم كان التوكيل وقع من زمان! الموضوع ده طبيعي جدا و انا اتعودت مديش ودني لاي صنايعي او صاحب ورشة!!!
اخد مصلحتي و اتكل على الله, بس اعتقد ان الاستاذ محمود خد شوية الكلام بتوع الدردشة على انهم كلام موثق! فطبعا لما ييجي الراجل يلاقي اللي بيصوره صوت و صورة لازم يقول لأ يا عم انا مليش دعوة انا عمري ما قولت الكلام ده! لان لو قال اي حاجه ممكن تتاخد ضده ! و اللعب مع الكبار بيعور
قديم 15-01-2011, 01:09 PM
mahmooud135 mahmooud135 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارى قاعدة بيانات
هواياتي: السيارات - والكمبيوتر

mahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

على فكرة فعلا الصنايعية و اصحاب مراكز الصيانة بينفخوا نفسهم قدام الزبون العادي و يحسسوه انهم استشاريين و ان التوكيل بيستشيرهم في كل صغيره و كبيره و ان لولاهم كان التوكيل وقع من زمان! الموضوع ده طبيعي جدا و انا اتعودت مديش ودني لاي صنايعي او صاحب ورشة!!!
اخد مصلحتي و اتكل على الله, بس اعتقد ان الاستاذ محمود خد شوية الكلام بتوع الدردشة على انهم كلام موثق! فطبعا لما ييجي الراجل يلاقي اللي بيصوره صوت و صورة لازم يقول لأ يا عم انا مليش دعوة انا عمري ما قولت الكلام ده! لان لو قال اي حاجه ممكن تتاخد ضده ! و اللعب مع الكبار بيعور
والله يا استاذى الفاضل ممكن يكون كلام حضرتك صح بس انا عايز اوجة علشان لو انكر انا هحلف على المصحف وهو كمان يحلف

قديم 15-01-2011, 02:15 PM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute

ألف مليون شكر للأخوة الأفاضل على المشاركة
وجزاكم الله خيراً
وبالنسبة لكلام الأستاذ mmffor
ثق تماماً أن أحمد مهران معرفة سنين ومصدر ثقة
وهو ما شاء الله ليس بحاجة إلى أن يقول مثل هذا الكلام الخطير
فهو أنضج وأعقل وأكبر من أن يقول هذا الكلام
الذي يستحيل أن يتفوه به صبي ميكانيكى
فضلاً أن يكون شخص متعلم خلوق
عاقل متدين رزين

أستاذ محمود جابر
ليس بينى وبينك عداء شخصى
وليس بينى وبينك خلاف على سيارة أو ماركة محددة
الخلاف بينى وبينك على المبدأ وكذلك أسلوب الطرح

ومازال في الجعبه الكثير والكثير
للرد والإثبات المادى على إدعاءات سيادتك

ولكن
إلى هذا الحد أقف وبه أكتفي
وهذا ما أعلم والله عز وجل أعلى وأعلم

قديم 15-01-2011, 02:18 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

تسلم ايدك يا استاذ احمد فاروق
وعلى المدعى اللجوا الى المواجهه واثبات كلامة

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي