العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 12-12-2012, 08:40 PM
الصورة الرمزية ehabpopo
ehabpopo ehabpopo غير متواجد حالياً

ehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to behold
افتراضي رد: BYD عربية أتقن الصينيون صناعتها و فشل المصريون (توكيل القطامية ) في صيانتها

عربية أتقن الصينيون صناعتها و فشل المصريون (توكيل القطامية ) في صيانتها
عنوان حلو ... انت جبت من الاخر فى عنوان الموضوع يا محمد .... بس انا عايز اضيف على العنوان ان الصينيون اتقنوا صناعتها جدا ... والمصريون فشلوا جدا فى صيانتها ...
ربنا يوفقك فى الصيانة برة ... ولما تلاقى مركز محترم ابقى قولى ... ده من الاخر
ومعلشى هو الكلام خلص بالنسبة للناس دى ... ومافيش فايدة من الكلام ... والله المستعان

قديم 12-12-2012, 10:43 PM
peter magdy peter magdy غير متواجد حالياً

peter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to all
افتراضي رد: BYD عربية أتقن الصينيون صناعتها و فشل المصريون (توكيل القطامية ) في صيانتها

كلام سليم 100*100
انا رحت مركز الشرابية قبل الالف الاولى تحس انك داخل على ورشة كبيرة ومحدش فاهم حاجة و زى ما دخلت زى ماطلعت
و لما رحت القطامية علشان المفروض انهم بيفهمو فى صيانة الالف هما احسن بنسبة طفيفة عن الشرابية لكن للاسف برضو لا جديد فى العربية
العربية تحفة بالنسبة لسعرها لكن للاسف التوكيل سئ بمعنى الكلمة
ربنا يكون فى عون كل اللى بيشتكو من مشاكل فى العربية
قديم 12-12-2012, 10:51 PM
الصورة الرمزية mahshahin
mahshahin mahshahin غير متواجد حالياً

mahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabpopo مشاهدة المشاركة

عربية أتقن الصينيون صناعتها و فشل المصريون (توكيل القطامية ) في صيانتها
عنوان حلو ... انت جبت من الاخر فى عنوان الموضوع يا محمد .... بس انا عايز اضيف على العنوان ان الصينيون اتقنوا صناعتها جدا ... والمصريون فشلوا جدا فى صيانتها ...
ربنا يوفقك فى الصيانة برة ... ولما تلاقى مركز محترم ابقى قولى ... ده من الاخر
ومعلشى هو الكلام خلص بالنسبة للناس دى ... ومافيش فايدة من الكلام ... والله المستعان
انا معاكم ... حد ابن حلال يقولنا على مركز كويس ويكون فى القاهرة

My Car BYD F3
قديم 12-12-2012, 11:07 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

الله يكون في عونك
والعربيات الصيني ممتازة على فكرة وجودتها عالية المشكلة في الوكلاء والمستوردين هما اللي بهدلوا سمعة الصيني في مصر علشان كانوا بيستوردوا زبالة المنتجات الصيني ويبعوها هنا
وعنوان الموضوع شارح كل حاجة
وعلى فكرة انا اكتر حاجة بكرها عمل الصيانات داخل التوكيل لان مفيش توكيل عدل في مصر
وثانيا الصيانة عادي تتعمل بره التوكيل مش هيحصل حاجة يعني اللي شغال في التوكيل دا ملاك نازل من السما ماهو الصنايعي بره التوكيل هوا نفس الصنايعي جوه التوكيل
ومتحرقش دمك ياباشا واتمتع بالعربية

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 15-12-2012, 06:24 PM
الصورة الرمزية mahshahin
mahshahin mahshahin غير متواجد حالياً

mahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

الله يكون في عونك
والعربيات الصيني ممتازة على فكرة وجودتها عالية المشكلة في الوكلاء والمستوردين هما اللي بهدلوا سمعة الصيني في مصر علشان كانوا بيستوردوا زبالة المنتجات الصيني ويبعوها هنا
وعنوان الموضوع شارح كل حاجة
وعلى فكرة انا اكتر حاجة بكرها عمل الصيانات داخل التوكيل لان مفيش توكيل عدل في مصر
وثانيا الصيانة عادي تتعمل بره التوكيل مش هيحصل حاجة يعني اللي شغال في التوكيل دا ملاك نازل من السما ماهو الصنايعي بره التوكيل هوا نفس الصنايعي جوه التوكيل
ومتحرقش دمك ياباشا واتمتع بالعربية
: 12F095~175::1 2F095~175:

My Car BYD F3