العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 01-10-2009, 03:45 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السيارات الجديده في مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بهاء العنانى مشاهدة المشاركة

افكر فى شراء الافيو 5 هاتشباك ولكنى سمعت ان خط انتاجها توقف لا ادرى لماذا هل هى سيئه ؟؟
على فكره السياره مازالت تباع فى بعض المعارض
الافيو الهاتش باك ملهاش قطع غيار اصلا انا مش اللي جايبنها جايبنها ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
في منها موديل مانيوال فول اوبشن ب 75000 جنيه ( ليه بتتكلم ) و الاوتوماتيك فول اوبشن ب 81000 جنيه ( استهبال و الله دي اسكودا فابيا تشيكي و برقبتها 1400 سي سي تربو ب 85000 جنيه حاجه ليها العجب و الله ) فبلاش منها احسن لو عايز هاتشباك و نضيف خليك في الفابيا او قولي معاك قد ايه و استخداماتك للعربيه ازاي و انا هرشحلك عربيه مناسبه ان شاء الله
قديم 01-10-2009, 03:48 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

مجهود رائع يا مادا اشكرك واحييك عليه
ptmnlo123per122
متثبتلي الموضوع افضل انا شايف انه موضوع ممتاز و مفيد لناس كتير ومفيش موضوع شبهه ( انا مش بكبر من نفسي والله بس حقيقي انا حاسس ان الموضوع المفروض يتثبت ) و ميرسي علي مجاملتك اللطيفه دي وسام اضعه علي صدري والله
قديم 01-10-2009, 08:46 AM
claymore_2013 claymore_2013 غير متواجد حالياً

claymore_2013 is a jewel in the roughclaymore_2013 is a jewel in the roughclaymore_2013 is a jewel in the roughclaymore_2013 is a jewel in the rough

الله يفتح عليك يا مادا
قديم 01-10-2009, 10:27 AM
khaled78 khaled78 غير متواجد حالياً

khaled78 has a spectacular aura aboutkhaled78 has a spectacular aura about

شكرا لحضرتك ةجزاك الله خيييييرا
قديم 01-10-2009, 11:15 AM
Koto Koto غير متواجد حالياً

Koto will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mada pro مشاهدة المشاركة

بص حضرتك
الرينو لوجان السيدان 8 صباب بس يعني هتبقي مشلوله من نحيه معدل التسارع
و كمان تصميمها قديم حبتين اما الخامات طبعا معليهاش اختلاف انها ممتازه
اما موضوع الهاتش باك الهاف اوبشن ب 67000 تقريبا
و الفول اوبشن ب 71000 جنيه و الاتنين دول الروماني
لسه هنشوف المغرربي اسعارها ايه
اولا شكرا علي الرد بس يعني ايه 8 صباب و بالنسبه للتصميم لا حلوه مش قديم ولا حاجه و كمان من جوه جميله و شنطه واسعه جدا
اما بالنسبه للهاتش باك السعر ده هو سعر المغربي اللي نازل اول السنه ان شاء الله
و انا بفكر جديا اني استني الهاتش باك دي ربنا يسهل

الكلمات الدليلية
السيارات