العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 25-11-2010, 06:26 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الناس الواصله لما تفتري

الناس من قله الفلوس وغلو الاسعار مفيش حد مستحمل حد . تلاقي الواحد من دول بيعاند وعارف ان ركنته غلط ؟؟. بس هو عايز يتعارك .
ربنا يهدي عباده ويهديهم علي بعض

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 25-11-2010, 06:34 PM
Adham Adham غير متواجد حالياً

Adham is a jewel in the roughAdham is a jewel in the roughAdham is a jewel in the rough

الناس دي بتعتبر دة نوع من فرض النفوذ انة يأذي الناس
قديم 26-11-2010, 02:56 PM
tamertamer tamertamer غير متواجد حالياً

tamertamer will become famous soon enough

لبس واحد خفيف نسبيا بس قطم دهر المكنة لما عملو المطبات الجديدة فوق كبرى الاتوستوراد بجد انا مكنتش مصدق مطب على كوبرى لبستة على 160 وربنا ستر الجنط بس اتعوج
قديم 27-11-2010, 10:13 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

أنا معلقتش من بدرى يانوح باشا علشان مش عارف أقول أيه, الحمد لله على السلامة, أنا الراجل ده كبيره تشيل اللوح وقنبلة مولوتوف على دماغه علشان نستريح من أمثاله.

ومتستهونش بالخوذة ياكبير, دى أهم من الموتوسيكل.

أنا اكثر من مره كنت هعمل حادثة بسبب حاجة بسيطة جدا, شوية مياه على الأرض, لاينفع تدوس فرامل فى المياه ولا بعدها, ربنا يسامح الناس اللى بتغسل عربياتها فى نص الشارع والمحلات اللى "بتعمل طراوة".

ومرة باخد غرزة من يمين تاكسى, وفجاءة, ميييياه, وأوعى اللعب ياباشا على 100 وأنت كاسر دركسيون.

لأ ومرة بقى ماشى ولا بيا ولا عليا, ولقيت حاجة سوداء والكلام ده الفجر, قلت يمكن مياه وبطئت, وخدتها ومشيت, بعديها بشوية بلف لقيت العربية هتخمس منى, زيت ربنا يسامحه اللى سابه فى الشارع.

ده غير الحفر والبلاعات طبعا.

وفداك النضارة الريبان ياباشا, تعيش وتجيب بدل الواحدة 10ِِِ.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 27-11-2010, 07:42 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Injection مشاهدة المشاركة

أنا معلقتش من بدرى يانوح باشا علشان مش عارف أقول أيه, الحمد لله على السلامة, أنا الراجل ده كبيره تشيل اللوح وقنبلة مولوتوف على دماغه علشان نستريح من أمثاله.

ومتستهونش بالخوذة ياكبير, دى أهم من الموتوسيكل.

أنا اكثر من مره كنت هعمل حادثة بسبب حاجة بسيطة جدا, شوية مياه على الأرض, لاينفع تدوس فرامل فى المياه ولا بعدها, ربنا يسامح الناس اللى بتغسل عربياتها فى نص الشارع والمحلات اللى "بتعمل طراوة".

ومرة باخد غرزة من يمين تاكسى, وفجاءة, ميييياه, وأوعى اللعب ياباشا على 100 وأنت كاسر دركسيون.

لأ ومرة بقى ماشى ولا بيا ولا عليا, ولقيت حاجة سوداء والكلام ده الفجر, قلت يمكن مياه وبطئت, وخدتها ومشيت, بعديها بشوية بلف لقيت العربية هتخمس منى, زيت ربنا يسامحه اللى سابه فى الشارع.

ده غير الحفر والبلاعات طبعا.

وفداك النضارة الريبان ياباشا, تعيش وتجيب بدل الواحدة 10ِِِ.
الله يسلمك يا باشا . انا معاك ان الخوزه مهمه. بس اللي حصلي ده قدر
وقدر اخف من قدر . الله اعلم لو الشاب اللي عداني قبل المطب لو مكنش موجود. كان زماني انا مكانه . الله يرحمه ويصبر اهله
وحسبي الله ونعم الوكيل في البشر اللي بيضروا المسلمين
ومتشكر جدا علي ردك يا باشا

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*