العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 07-05-2011, 12:49 AM
mmmmgogommmm mmmmgogommmm غير متواجد حالياً

mmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nice
افتراضي رد: بشرى سارة(انضمام الاستاذ رونق كممثل لتوكيل ابو الفتوح فى المنتدى)

واللة يا جماعة انا اللى طلبت من الراجل الانضمام لينا مش ابو الفتوح اللى كلفة------الحاجة التانية حطوا نفسكم مكانة--- الراجا داخل وناوى خير لما يلاقى الهجوم دة يبقى من حقة يخاف--------ثم احنا لية يائسين الامل فى رحمة اللة ملهوش حدود-----كمان لازم ندى فرصة لاى حد بيقول انا هقدر اعمل حاجة---ثم انا زيكم معتلرض على اسلوب الصيانة وامامى حلين اما انى اروح حماية المستهلك او احاول اشرح للمسؤلين واحسسهم بمشكلتهم--لان المنتدى مليان مشاكل للعربية دى----مع انها عربية كويسة جدا وسعرها ممتاز و وكمالياتها ممتازة وقطع غيارها رخيصة طبعا انا بتكلم عن ال516-113-التجو------المشكلة فى اسلوب التعامل مع العميل وارضاءة باالاضافة الى كيفية صيانة السيارة بشكل سليم------فانا حاولت ان يكون من الادارة شخص عايش معانا مشاكلنا وحاسس بالمنا وتربطنا بية من ناحية تانية علاقة انسانية تسمح لة بمساعدتنا-----انا كنت متحمس لشراء السيارةbydمن سنتين وكان عندهم مشاكل كتير جدا جدا ولما تنضم ممثل للشركة فى المنتدى وعرف المشاكل وصلها لرئيس الشركة اللى بدورة بدا يتعامل بشكل تانى مع العملاء وسيارتهم-----بس الناس هناك هادئين شوية وبيتكلموا بمنطق احنا ولاد النهاردة---وعموما انا منتظر انضمامة زى ما وعدنى فى المكالمة التليفونية لكن لو رفض الانضمام وتراجع مش هلومة
قديم 07-05-2011, 04:23 AM
الصورة الرمزية أشرف صبرى
أشرف صبرى أشرف صبرى غير متواجد حالياً
من انا؟: حلمى الأكبر مجاورة النبى فى الجنه بدون حساب
التخصص العملى: ضابط مهندس

أشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmmmgogommmm مشاهدة المشاركة

واللة يا جماعة انا اللى طلبت من الراجل الانضمام لينا مش ابو الفتوح اللى كلفة------الحاجة التانية حطوا نفسكم مكانة--- الراجا داخل وناوى خير لما يلاقى الهجوم دة يبقى من حقة يخاف--------ثم احنا لية يائسين الامل فى رحمة اللة ملهوش حدود-----كمان لازم ندى فرصة لاى حد بيقول انا هقدر اعمل حاجة---ثم انا زيكم معتلرض على اسلوب الصيانة وامامى حلين اما انى اروح حماية المستهلك او احاول اشرح للمسؤلين واحسسهم بمشكلتهم--لان المنتدى مليان مشاكل للعربية دى----مع انها عربية كويسة جدا وسعرها ممتاز و وكمالياتها ممتازة وقطع غيارها رخيصة طبعا انا بتكلم عن ال516-113-التجو------المشكلة فى اسلوب التعامل مع العميل وارضاءة باالاضافة الى كيفية صيانة السيارة بشكل سليم------فانا حاولت ان يكون من الادارة شخص عايش معانا مشاكلنا وحاسس بالمنا وتربطنا بية من ناحية تانية علاقة انسانية تسمح لة بمساعدتنا-----انا كنت متحمس لشراء السيارةbydمن سنتين وكان عندهم مشاكل كتير جدا جدا ولما تنضم ممثل للشركة فى المنتدى وعرف المشاكل وصلها لرئيس الشركة اللى بدورة بدا يتعامل بشكل تانى مع العملاء وسيارتهم-----بس الناس هناك هادئين شوية وبيتكلموا بمنطق احنا ولاد النهاردة---وعموما انا منتظر انضمامة زى ما وعدنى فى المكالمة التليفونية لكن لو رفض الانضمام وتراجع مش هلومة
حبيبى انا عايز اسأل سؤال:
هوا لما قرر يدخل المنتدى كان متصور اننا هنشكره على الخدمه المتميزه فلما لقى الهجوم انسحب وللا هوا كان متوقع يلاقى مشالكل ...
ثانياً شكراً ليك ع المبادره و لك كل الاحترام
قديم 07-05-2011, 05:25 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أشرف صبرى مشاهدة المشاركة

حبيبى انا عايز اسأل سؤال:
هوا لما قرر يدخل المنتدى كان متصور اننا هنشكره على الخدمه المتميزه فلما لقى الهجوم انسحب وللا هوا كان متوقع يلاقى مشالكل ...
ثانياً شكراً ليك ع المبادره و لك كل الاحترام

لخصت الحوار كله فكلمتين والله يااستاذ اشرف فيهم المفيد كله
استاذ كبير والله :playing_m usic:

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 07-05-2011, 10:22 PM
الصورة الرمزية أشرف صبرى
أشرف صبرى أشرف صبرى غير متواجد حالياً
من انا؟: حلمى الأكبر مجاورة النبى فى الجنه بدون حساب
التخصص العملى: ضابط مهندس

أشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud of

[QUOTE=BASSEM BESO;420583]لخصت الحوار كله فكلمتين والله يااستاذ اشرف فيهم المفيد كله
استاذ كبير والله :playing_m usic:
حبيب قلبى
انت الوحيد اللى بترفع حالتى المعدنيه
قديم 07-05-2011, 11:42 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

يا جماعة العملية بتبدأ في مراحل - يعني الاول نرحب بالراجل زميل وسطنا و نحسسه انه واحد مننا
و بعدين نشوف ما هي صلاحياته و طريقة المساعدة المتوفرة لديه
يعني هو تسويق واللا صيانة و اللا علاقات عامة و اللا مهندس و اللا واللا و ايه صلاحياته
و بعدين نعرض عليه المشكلة باسلوب محترم و هاديء بدون ما نقول الام زبالة و الالفاظ اللي لا توضح المشكلة
و بعدين نشوف ما هي مقدرته على التفاعل و حل المشاكل و نقلها الى الادارة لابو الفتوح

ارجو ان الثورة تكون غيرتنا للافضل

يا استاذ mmmmmmmmmmmmmmoooommmmmmm mm
اتمنى تبلغه انه ينضم الينا في الموضوع هنا او يفتح موضوع خاص بيه عن استفسارات عملاء اسبيرانزا ( و هم كثر )
شكرا