العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 11-03-2010, 12:35 PM
الصورة الرمزية MANDO09
MANDO09 MANDO09 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد سعيد
التخصص العملى: طالب هندسة معمارية
هواياتي: القراءة

MANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud of
افتراضي رد: أوتو موتو تجربة رائدة أم استهلال لابد منه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكشفى مشاهدة المشاركة

طبعا تحية كبيرة لكل اعضاء المنتدى الكرام

بالنسبة لاتوموتو انا شايف ان الموضوع متعادل يعنى انت مرتاح وهى بتعرضلك وانت عليك تختار وعلى فكرة انت لو حسبتها فى بيع او شراء هتلاقى السمسار او بوابة السوق هتاخد منك وهما بيعملوا كدة بطريقة اوريجنال خالص
اما المشكلة الحقيقية فى انهم كتير من الاحيان بيبقى سعر المستعمل مبالغ فية جدا ويكون قريب من الجديد ودة مبيديش متوسط سعر صح للمبتدئين اللى زى حلاتنا وممكن اى شحص يتغش فى سيارة لانة شافها فى القناة بالسعر الفلانى

وشكراً
انا اتفق معاك الحقيقة
قديم 11-03-2010, 01:35 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

في
موتور تى
واعرب موتور

احسن منها ميت مره
كلام مظبوط
قديم 11-03-2010, 03:31 PM
الصورة الرمزية master.formats
master.formats master.formats غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد
التخصص العملى: مهندس معماري

master.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamhussein0 مشاهدة المشاركة

في البداية كانت حاجة ظريفة و خدمة جديدة و لكن ذلك كان بهدف جذب المشاهدين ،، و بالتالي سمعة و انتشار للقناة بين الناس و بعدها اللي عاوز يعلن عن حاجة يدفع دم قلبه علشان نسبة المشاهدة عالية و القناة ناجحة ،،،،،

و بعد فترة وجيزة ( أعتقد أقل من شهرين )

بانت نواياهم عندما اصبحوا لا يصرحون بارقام تليفونات الملاك زي الاول ،،، و اللي عاوز يشتري عربية يتصل علي 0900 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،، و يبعت كود الاغنية ،،، قصدي كود العربية ،،،،،،،،

هذه القناوات تجني الكثير و الكثير من الايرادات عن طريق الاعلانات و الاتصالات و غيرها
هو ده رأيي برضه... بس مش مستغرب لأن أكيد هدفهم يكسبوا في الآخر..

مهندس معماري
محمــد مختــار

قديم 11-03-2010, 07:59 PM
الصورة الرمزية sa3dawy
sa3dawy sa3dawy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: medical student
هواياتي: carsFREAK

sa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud of

قناة جميلة جدا ... وطبعا مفيش مقارنة بينها وبين قناة جير ون
مش عارف عاملينها لية جير وان دى .. كلها سباقات بلا روح وكلام فارغ وشوية خليجين بيخمسوا فى الصحرا (مش تقليل من الخليجيين ولا حاجة علشان محدش يفهم غلط)!

قديم 13-03-2010, 03:44 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamhussein0 مشاهدة المشاركة

في البداية كانت حاجة ظريفة و خدمة جديدة و لكن ذلك كان بهدف جذب المشاهدين ،، و بالتالي سمعة و انتشار للقناة بين الناس و بعدها اللي عاوز يعلن عن حاجة يدفع دم قلبه علشان نسبة المشاهدة عالية و القناة ناجحة ،،،،،

و بعد فترة وجيزة ( أعتقد أقل من شهرين )

بانت نواياهم عندما اصبحوا لا يصرحون بارقام تليفونات الملاك زي الاول ،،، و اللي عاوز يشتري عربية يتصل علي 0900 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،، و يبعت كود الاغنية ،،، قصدي كود العربية ،،،،،،،،

هذه القناوات تجني الكثير و الكثير من الايرادات عن طريق الاعلانات و الاتصالات و غيرها
+++++++++++++
1111111111

بلاضافه للارتفاع سعر المستعمل
ptmnlo123per1106