العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 31-12-2009, 02:45 PM
geuvara_2010 geuvara_2010 غير متواجد حالياً

geuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: سؤال.....عيوب الصنى الشكل الجديد

مدام المصري بقي طماع و عايز يعمل عبقري و قال انا هاجمع العربيه اعرف ان الشركه الرئسييه في اي حته في الدنيا معاها فلوس و عايزه تخسرها و خلاص
قديم 18-01-2010, 05:32 AM
modydanger modydanger غير متواجد حالياً

modydanger will become famous soon enoughmodydanger will become famous soon enough
Post رد: سؤال.....عيوب الصنى الشكل الجديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

و موكيت العربية سئ و خامات التابلوه سيئة و تقفيل الموتور و الشنطة سئ و ضيقة للغاية من الخلف

دي حاجات لاحظتها بالمعاينة في المعارض

و قريت عن مشكلة الضفيرة و تقشير الدهان

دي حاجات قريت عنها في المنتديات

و واحد صاحبي الفتيس الاتوماتيك بتاع العربية كان بايظ من اول ماستلمها و غيره مرتين عل الضمان و بعد كده باعها
بص انا معايا اتوماتيك عامل 20 الف كيلو ماعملتش الكلام دة و الكنبة تيشل 3 كويس
خامات التابلوة كلاسيك
تقفيل المتور عادى مش سيىْ
الشنطة كبيرة جدا علفكرة
و الضفيرة الحمد للة اتصلحت من 2008 و مفيش الكلام دة
و مفيش تقشير دهان دة انا عندى الشنطة اتخبطت دخلت جوا هيا و الاكصدام و الحمد للة مفيش اى دهان اتقشر غير نقط الحديد اللى اصتدم بيها
قديم 18-01-2010, 05:34 AM
modydanger modydanger غير متواجد حالياً

modydanger will become famous soon enoughmodydanger will become famous soon enough
رد: سؤال.....عيوب الصنى الشكل الجديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drift مشاهدة المشاركة

انا مش معاك ان الانسر موتورها قوي عن النيسان لان الصني ال start بتاعها عالي جداااا لكن بطيئة علي السرعات العالية المفروض ممتتكلمش عن الانسر 1300 لانها بطيئة للغاية وملهاش في الجري دا السبرانزا a113 بتسحب عنها
متور النيسان سحب ملوش حل انا معايا وصلت من ال 0-100 فى 11 ثانية فرق 1ثانية عن ال BMW بتتكلم فى اية بس
قديم 09-02-2010, 03:04 AM
waelbaha waelbaha غير متواجد حالياً

waelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud of

سؤال لو سمحتم تفيدوني فيه
سمعت ان الصني سوبر صالون مش تقفيل مصري يعني ياباني 100% اما باقي الصني بيكون فيه نسبة تقفيل مصري
هل الكلام ده صحيح؟
قديم 12-02-2010, 02:40 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelbaha مشاهدة المشاركة

سؤال لو سمحتم تفيدوني فيه
سمعت ان الصني سوبر صالون مش تقفيل مصري يعني ياباني 100% اما باقي الصني بيكون فيه نسبة تقفيل مصري
هل الكلام ده صحيح؟
انا اسف انى اقولك ان الكلام دا مش صحيح
الصنى بجيمع انواعها هى الوحيده اللى بتتقفل فى مصر
اما باقى موديلات النيسان هى اللى تقفيل يابانى