العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 21-03-2011, 03:55 PM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بما إننا في ثورة فبصراحة يا جماعة أنا ندمان جدا ومش عارف هتسامحوني ولا لأ: أنا اسمي أيمن الزين مش مهند سالم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-alaa مشاهدة المشاركة

يا باشا انت منور المنتدي دايما والف مبروك علي الثورة اللي عرفتنا باسمك الحقيقي وسماح يا عم
يا جماعة أرجوكم إلا يسامح يحلف، عشان أنا في عذاب الضمير محتاج لدليل، أرجوكم بلاش مجاملات، أنا عارف إن غلطتي كانت صعبة، بس هي دي الحياة، أيام صعبة وأيام شديدة، وأيام مأزمة، ولازم نعيشها كدة وكدة، يعني هنكفر، الحمد لله.

مهند سالم
قديم 21-03-2011, 03:58 PM
cars admire
Guest

افتراضي رد: بما إننا في ثورة فبصراحة يا جماعة أنا ندمان جدا ومش عارف هتسامحوني ولا لأ: أنا اسمي أيمن الزين مش مهند سالم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

بصراحة في العهد الذهبي لمصر، عهد مبارك الميمون كان الواحد فعلا ما بيحبش يتعامل باسمه الحقيقي على النت؛ ولذلك أول إيميل لي عملته باسم مستعار، يعني من ناحية إن الواحد يبقى أكثر حرية في التعامل.
لكني دلوقت بعد ثورتنا المجيدة، وبعد ما ارتبطت بالمنتدى ده بشكل كبير، وأصبح بيتي الثاني أرجو إنكم تقبلوا اعتذاري، وياريت لو الإدارة تصحح الوضع، يعني بأقترح:
لمدة ثلاثة أشهر يكون اسمي في المنتدى:
أيمن الزين (مهند سالم)
ثم بعد ذلك يحذف مهند سالم نهائيا، أكرر سامحوني.
أيمن الزين

أيمن الزين
you welcome
قديم 21-03-2011, 04:14 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

بس انا مش مصدق ان انت ايمن زين انت اكيد مهند سالم بس بتضحك علينا طب نتاكد منين مجايز تكون فعلا مهند سالم بس بتضحك علينا وتبقي بتطبق علينا نظرية المؤامره يا لئيم

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 21-03-2011, 04:16 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

أيمن

واللهِ مسامحك

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 21-03-2011, 04:30 PM
hima elgmal hima elgmal غير متواجد حالياً

hima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to behold

باشا انت مكبر الموضوع اوى زياده عن اللزوم وعلى العموم تدفع كام ونسمحك