العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 03-07-2012, 03:01 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

المشكله ان انا واتش ومصطفي بنكون في الشغل فبنتقابل السبت علشان كلنا اجازه وبنتقابل الساعه 10 الصبح
ماشى اووكيه
بس عاوزين مكان فى مايه وخرطوم عشان نعرف نظبط الحل والاداء
شوفوا المكان المناسب مع العلم انكم هتيجوا تقابلونى فى رمسيس وانا بعد كدا تحت أمركم فى مكان نروحه

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 03-07-2012, 03:06 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

ماشى اووكيه
بس عاوزين مكان فى مايه وخرطوم عشان نعرف نظبط الحل والاداء
شوفوا المكان المناسب مع العلم انكم هتيجوا تقابلونى فى رمسيس وانا بعد كدا تحت أمركم فى مكان نروحه
انا هعدي عليك في رمسيس علشان في طريقي وبعد كده نقابلهم

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 03-07-2012, 03:15 PM

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute

تسلم لى يا ايمن تبقى خدمتنى
لان بهجص فى القاهره ومش عارف فيها حتت كتييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ره اووووووووووووووووووووى وهبقى مكسوف لو اتصلت عليكم وقلت لكم انى تايه ومش عارف انا فين ؟؟؟؟

دا لينك اولتراس فيات 132

التعديل الأخير تم بواسطة محمدصلاح القاضى ; 03-07-2012 الساعة 04:08 PM
قديم 03-07-2012, 04:23 PM
cars admire
Guest

مميز لازم غطاء ردياتير من عند حد بتاع امريكانى !!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

شكرا يا اتش انك لفت نظري لموضوع غطا الرادياتير انا فعلا مكنتش مرتحلو وكنت مستغرب القربه بتتملي لوحديها ليه
بس يارب تكون دي اخر حاجه في حكاية الميا علشان عاوز افوق لموضوع خرطوم البنزين والبليه الامامي اللي بتنعر وانا ماشي
ونفسي اعمل الصالون بتاعها والله يا اتش لحسن انا قرفان منه بس كل شويه تجر مني فلوس لحد مخلتني اكح تراب
لازم غطاء ردياتير من عند حد بتاع امريكانى !!!!!!!
غطاء الردياتير هو اللى خلص المياه كلها وحتى هتلاقلى القربة بتاعة الماء مش شغالة مظبوط !!
اشترى واحد زى ده يا مستر هشام لمستر ايمن ضرورى من جنب جريدة الجمهورية شارع رمسيس اساءل فى محل ساسكو وجنبه 5 بتوع امريكانى ده ممكن العربية تدوب كلها ويفضل الغطاء سليم !!

حتى لو مؤشر الحرارة بايظ فى التابلوه غطاء الردياتير ممكن يقول درجة حرارة العربية !!
بلاش اكتر من كده لا تتعقدوا بقى !!

قديم 03-07-2012, 04:33 PM

جديد رد: لازم غطاء ردياتير من عند حد بتاع امريكانى !!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cars admire مشاهدة المشاركة

لازم غطاء ردياتير من عند حد بتاع امريكانى !!!!!!!
غطاء الردياتير هو اللى خلص المياه كلها وحتى هتلاقلى القربة بتاعة الماء مش شغالة مظبوط !!
اشترى واحد زى ده يا مستر هشام لمستر ايمن ضرورى من جنب جريدة الجمهورية شارع رمسيس اساءل فى محل ساسكو وجنبه 5 بتوع امريكانى ده ممكن العربية تدوب كلها ويفضل الغطاء سليم !!

حتى لو مؤشر الحرارة بايظ فى التابلوه غطاء الردياتير ممكن يقول درجة حرارة العربية !!
بلاش اكتر من كده لا تتعقدوا بقى !!

مش قولت لك انت بتجييب الصور دى منين
وبعدين شكلك ناوى تعقدنا فى قطع الغيار المضروبه اللى بنشتريها
ههههههههههههههههههههه

دا لينك اولتراس فيات 132

الكلمات الدليلية
132, fiat