العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 26-11-2009, 06:56 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن حد يكرهنى فى النيو سيراتو!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة totos مشاهدة المشاركة

انت كده قلقتني لانيالعربيه دي انا شفتها في معرض سيارات و هشتريها زيرو يعني ايه مافيش منها زيرو ؟ انا اتلخبطت و خايفه كده يضحك عليه
ptmnlo123per144
ممكن يكون موجود منها زيرو موديل 2009 عند بعض المعارض, انا اقصد انه شركه كيا لم تعد تنتج هذا الموديل و لكن هى عربيه ممتازه جداً ولا يوجد منها اى شكوى

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 26-11-2009, 07:00 PM

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

لآ فيه منها زيرو و فى التوكيل كمان ! وهى عربيه جيده جدآ بس الناس ماكانتش واخده بالها منها !

و أحلى لون منها حريمى هو اللون القرمزى أو نبيتى فاتح سنه صغيره ! و طبعآ أحسن من الجيتز

و ثمنها معقووووووووووووول !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122
انا مكنتش اعرف ان الوكيل لسه عنده عربيات سيراتو اولد شيب زيرو!! و لكن شركه كيا لم تعد تنتج هذا الشكل و أخره كان 2009
و اتفق مع كلام كلام حضرتك مليون %

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 26-11-2009, 07:19 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.amr مشاهدة المشاركة

انا مع حضرتك انو الالماني يضرب الكوري والياباني

بس انت دلوقتي ببتكلم على عرببية العاي لاين بتعها 126

وفي متناول ناس هذا المبلغ بس مش مع اي حد تحويشة عمره

يضيعها في جولف ولا جيتا ولا مرسيدس واباسات ولا bmw

يعني حضرتك ممكن يكون مع حضرتك القدره الماديه على انو تجوب مثلا بورش كايين

وهتقول طوز في الكوري والياباني بس المساله مسالة فلوس عربية سعرها كويس في متناول ناس

كتير وفبها اوبشن عالي
اتمنى تقبل وجهة نظري

و كل سنة و انتم جميعا طيبين

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 26-11-2009, 07:32 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

كل سنة و انت طيب اولا يا باشا
الفكرة مش فكرة قدرية مادية ... لو القدرة المادية موجودة يبقى كويس
بس انا كنت بقول لو هدفع مبلغ 120 الف فى عربية يبقى احسن لى اجيب المانى مستعمل بدل ما اجيب كورى جديد.. انا شخصيا هعمل كدة ... بس يا باشا

و كل سنة و انتم جميعا طيبين
و حضرتك طيب يا استاذ bmkbmk

بس للى عايز زيرو او كسر زيرو حتى صعب اوى يجيب المانى بالسعر ده و مصاريفها كتير (قطع الغيلر و خلافه)
فهو طبعاً الالمانى افضل لمن يمتلك القدره الماليه و الكورى اختيار موفق اقتصادياً

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 26-11-2009, 07:41 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

و حضرتك طيب يا استاذ bmkbmk

بس للى عايز زيرو او كسر زيرو حتى صعب اوى يجيب المانى بالسعر ده و مصاريفها كتير (قطع الغيلر و خلافه)
فهو طبعاً الالمانى افضل لمن يمتلك القدره الماليه و الكورى اختيار موفق اقتصادياً
فى الحالة دى يا باشا .. لو ملقيتش عربية المانى مستعملة فى الحالة اللى انا عايزها
هجيب اى عربية حالتها كويسة على قد فلوسى و اهى تبقى عربية تجيبنى و تودينى و خلاص مش عربية على مزاجى
بس يا باشا و هو ده الكلام اللى انا قلته فى اول مشاركة
يعنى خلاصة الكلام ان الكورى عربية على قد فلوسنا مش عربية و همية و جامدة و كدة يعنى ... و سامحنى بس ده رايي

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!