العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ـــ*ــ هل ستشارك في الإستفتاء على الدستور وهل أنت موافق على دستور مصر 2014 ؟؟
سأشارك في الأستفتاء وأقول نعم للدستور 11 55.00%
سأشارك في الإستفتاء وأقول لا للدستور 0 0%
أنا مقاطع للإستفتاء 9 45.00%
المصوتون: 20. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 23-07-2013, 08:30 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: توثيق مذبحة الحرس الجمهوري بقيادة السيسي أمام دار الحرس الجمهوري بالقاهرة 8 يوليو 2013

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_eng2001 مشاهدة المشاركة

لا شكر على واجب ....
حضرتك ممكن تطلع بنفسك على النت و على الاعداد القديمة شوية من مجلة القوات الجوية و مجلة الدفاع الجوى علشان تتاكد من كلامى ....
و انت مش ناقل للأكاذيب يا سيدى ... انا قرات الخبر ده قبل كده .... بس باين عليه خبر لا يمت للواقع باى صلة .... انا كان نفسى نوصل لمستوى الامريكان العسكرى التكنولوجى .... بس ما نيل المطالب بالتمنى
شكرا لذوق حضرتك يا استاذ احمد
قديم 23-07-2013, 08:34 PM

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: توثيق مذبحة الحرس الجمهوري بقيادة السيسي أمام دار الحرس الجمهوري بالقاهرة 8 يوليو 2013

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed1981 مشاهدة المشاركة

الشرف والطهر لا يتصف بهما قاتل النساء والرجال العزل
بل يطلق عليه خائن جبان

ولكن البعض يتشفى بمثل هذه العبارات في القتلى الذين يموتون يومياً بواسطة السيسي
لن يفيقوا حتى يجعل الله لهم نصيباً من هذه الدماء في الدنيا ليدركوا قيمة الدماء وفي الآخرة ليدركوا وزر الدماء
اللهم آمين

-

لا والله قطعت قلبي بكلامك ده
والشرف ان الجماعه القذره تنزل السيدات في المسيرات والمظاهرات في الصفوف الاماميه
والطهاره ان اللي الجربانين اللي معتصمين في رابعه ينجسوا المنطقه حواليهم
ومن يطلق عليه خائن وجبان هم رئيسك الارهابي المعفن وجماعه الخونه المتأسلمين القذره
قديم 23-07-2013, 08:45 PM

أتيت بخبر كاذب ولم تستطع أن تثبت أي مصداقية له
وطلبت منك ذلك في ردين ولم تفعل
وبالتالي فأنت ناقل للأكاذيب

-
انا منزل اكترمن خبر عن قذاره رئيسك وجماعه الاخوان المتأسلمين الوسخه وكلهم صح ومن المواقع بتاعه سحره فرعون
اه بس انت مبتصدقهمش نسيت معلش انت بتاع الجزيره الوسخه الناقله والتابعه للجماعه القذره

واذا كان خبر منهم كاذب فعادي لان الباقب صح
لكن انت ماشاء الله
كل كلامك كذب وافتراء وحسبنه ودعاء علي السيسي وموضوعك كله كاذب
انتم اللي عملتم كده عند الحرس
ومن الاول وانا بقولك انك مضلل ومواضيعك كاذبه وقولتلك كده زمان علي موضوع تنميه قناه السويس وكان لسه ساعتها الرئيس الارهابي في الحكم
يبقي انا نقلت موضوع واحد كاذب لكن انت كل مواضيعك من قبل العزل وبعده كاذبه
انت متبرمج علي انك تكون للاخوان فقط
قديم 23-07-2013, 09:07 PM

الخبرالسابق الكاذب في رد سابق لك الذي لم تستطع أن تثبته
وقلنا ناقل للأكاذيب

وهذا الخبر المضحك المثير للفكاهة والتندر

أصبحت ناقل للأكاذيب الطريفة

ونقلك لهذا الخبر يوضح ضحالة معلوماتك العسكرية
ولما قلتك في رد سابق واضح إنك مدخلتش جيش ومتعرفش حاجة عنه غير من شوية كلام بتجيبه من هنا ومن هناك

آل تحليق فوق الأسطول الأمريكي
والسيسي الخاين الجبان بيهدد ويحذر أمريكا

السيسي آخره يحذر المتظاهرين العزل الرافضين للإنقلاب ويرمي عليهم شوية ورق تهديد
ويقتل منهم كل يوم العشرات
ويطلع عنوان في الأهرام قبل ساعات من مجزرة الأمس في نهضة مصر يقول سنستخدم الحزم والحسم ضد الإعتصامات

وأكثر حاجة ضحكتني إنهم جايين ب 2600 جندي عشان يتدخلوا في مصر

ههههههههههههههههه

أنا عارف إن كرهك للإخوان وللإسلاميين عاميك وبيخليك ترد بأي كلام وخلاص
لكن بالراحة
حافظ على شوية من مصداقيتك

-
نرجع ونقول كمان لو علي الكذب فانت اكتر واحد مواضيعك كاذبه
وعلي الاقل انا بنقل المواضيع بتاعتي من مواقع معروفه علي الاقل
لكن انت ومواضيعك من تأليفك وخيالك الشخصي وتوثيق كاذب من شخص معقد نفسيا من قاده القوات المسلحه

واول مره اعرف ان اللي مدخلش الجيش ميتكلمش عن الجيش هوانا قولت اني قائد سريه انا نقلت خبر وانا اعترفت وقولت اني مدخلتش الجيش
بس ده مش معناه اني اسكت لا بس انا مصلري ومسلم موحد بالله
لكن انت اخواني وصعب تبقي غير كده
يعني ولائك لجماعتك مش بلدك

وانا بعترفلك اني كاره للاخوان ولحكمهم ولرئيسك الارهابي القذر ولجماعه الخونه المـأسلمين
انا لا اكذب واعترفت بكرهي ليكم

وبعدين بالراحه ليه ما انا كده كده مبسوط لان الرئيس الارهابي مشي واضرب بالجزمه علي وشه والجماعه الحمد لله كل ما تمشي في حته تضرب وتتهزق يبقي هزعل انا ليه انت يا حبييبي اللي زعلان ومقهور
قديم 23-07-2013, 09:34 PM

لما ييجي بلطجية مدعومين بالشرطة ويحاصروا بيتك وحاولوا يحرقوا بيتك وإنت داخله
وقتها أطلب من نفسك الإلتزام بالصمت والموت في صمت لتحافظ على مبادئك التي وضحتها في هذا الرد

مش فاهم يعني إيه ولا حد بيتأثر
إنت بتتكلم عن مين وبإسم مين ؟

الإخوان هجموا على ناس في التحرير ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دا الإسلاميين بيبادوا في الم

وفي الآخر نقول إنهم بيهاجموا التحرير
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!
-

ما هو الحقيقة هتظهر هتظهر حتى على لسان من حاربوها وحاولوا التعتيم عليها

الداخلية والبلطجية وفرق معينة في الجيش اللي بيقودهم الآن السيسي القاتل هم من قتولوا الثوار منذ 25 يناير وحتى الآن
وهم الطرف الثالث لكل من له بصيرة

حسبنا الله ونعم الوكيل
فوضنا أمرنا لله
اللهم أهلك السيسي وعصابته فقد إستحلوا الدماء وأدمنوا إراقتها كل يوم

-

كلامك كله كذب وافتراء
وجماعه الاخوان المسلمين القذره ومن يتبعها هم الطرف التالت
ومعندكش دليل واحد يا كاذب علي كلامك ان الجيش والشرطه هم الطرف التالت
ولما توصل بيك المرحله انك تتهم جيشك الوطني واطهر جنود الارض بالفساد والخيانه يبقي اكيد زي ماقلت عليك اخرك انتماء لجماعه قذره ارهابيه محظوره مش لمصر اجمل بلد واللي زيك هم اللي بيضيعونا
هرجع اقول كمان انت لاتملك سوي الاكاذيب والاشاعات علي الجيش العظيم والقائد البطل السيسي
ولا تملك سوي الدعاء علي الشعب ومن يتهمك بالغدر

يااخي انا مش عارف ازاي انت بتقدر تحسبن وتدعي علي السيسي او غيره

بس علي طريقتك انت وطريقه جماعتك ورئيسك الارهابي

اللهم اهلك جماعه الاخوان المسلمين كلها ومن يتبعها ومن يواليها ومن يؤمن بالمرشد القذر بتاعها ومن يؤمن بافكارها واهلك كل من هو يريد الخراب لمصر من الاشكال دي
اللهم اهلك كل من يروج الاكاذيب لصالح الجماعه الوسخه بتاعه الاخوان المسلمين
اللهم اهلك كل من يدعي علي جيشنا العظيم وعلي من يريدون دمار هذه البلد
اللهم اهلك كل خائن ولا ينتمي لهذا البلد
اللهم احفظ مصر

الكلمات الدليلية
17 سنة, مصر, الأزهر, الصعيد, بحري, تصويت, تزوير, تفجير, خائن, رئاسة, شحن, عسكر, فلول, إخوان, إيقاف, إرهاب, إستفتاء, إنتخاب, إنتخابات, طلب شراء سيارة