العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 14-02-2013, 08:44 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معايا لغاية 150 و محتآر أجيب إيه !!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د/محمود عبدالمقصود مشاهدة المشاركة

انا مش موافق على الكلام ده ...ليه كلنا بنفكر التفكير ده بتاع البيع و قطع الغيار
ببساطه الالماني اعتماديه و قطع غياره معمره مش بتحتاج تتغير كل شويه زي الكوري و الياباني يعني هيه هياها و بعدين حرام والله اركب كورولا مفيهاش اي حاجه زيها زي الانوس ب154 الف اول فئه و اسيب عربيه محترمه زي الاسترا الجديده ....حيجي يوم و اندم اني رميت فلوسي في حاجه متستاهلش

مين قال يا دكتور ان الكورولا زيها زي اللانوس الكورولا فيها ايرباج وايه بي اس وكماليات تانيه كتير
وبعدين هتندم ازاي انك رميت فلوسك ف الارض لو جبت كورولا يا باشا ده العكس هو اللي هيحصل لو جبت حاجه مش منتشره زي الاسترا او السوبارو لانك يوم ما تقول يا بيع هتبيعها بنص تمنها ده اصلا لو لقيت حد طلب يشتريها لكن الكورولا يوم ما تزهق من شكلها وحابب تغير لمجرد حتي الفشخره مش هتخسر كتير
قديم 14-02-2013, 09:26 PM
linatrix linatrix غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس نظم عاشق للسيارات
التخصص العملى: مهندس نظم معلومات
هواياتي: المحركات

linatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud of

بص يا ريس انت تجيب لك عربيه ب 30 40 الف و شيل الباقى فى البيت عشان محدش عارف البلد دى ريحه على فين و كل بيوصل و كله بيمشى

انا عن نفسى عملت كده بعد ما كنت حجيب فلونس او اوكتافيا جبت سكورت 99 ب 30 الف
قديم 15-02-2013, 07:35 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة linatrix مشاهدة المشاركة

بص يا ريس انت تجيب لك عربيه ب 30 40 الف و شيل الباقى فى البيت عشان محدش عارف البلد دى ريحه على فين و كل بيوصل و كله بيمشى

انا عن نفسى عملت كده بعد ما كنت حجيب فلونس او اوكتافيا جبت سكورت 99 ب 30 الف

هو بصراحه كلام مقنع بس خليك ف الامور الوسط يعني معاك امكانيه تجيب اوكتافيا وسط الامور وهات فيرنا زيرو واهي عربيه زيرو برده مش هتقرفك ف الصيانه لان المستعمل انت عرفه زوجه تانيه
قديم 15-02-2013, 06:23 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

على فكرة الكورولا برضه بتخسر في اعادة البيع يعني انا بلاقي عربيات كتير موديل 2009 و 2010 بتتباع ب100 الف في مقابل ان في عربيات كورولا 2007 بتبقا معروضة ب130 الف

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn