العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 15-06-2011, 09:37 PM
JOJONANA JOJONANA غير متواجد حالياً

JOJONANA is on a distinguished road
افتراضي يا ريت حد يفيدني فى الاكسنت ار بى

كلامك مظبوط السيارة رائعة بكل المقاييس ولكن المساعدين الخلفية خفيفة بالاضافه ان العفشه الاماميه صوتها غريب و عالى فى المطبات

المساعدين الخلفية

السيارة رائعة بكل المقاييس ولكن المساعدين الخلفية خفيفة بشكل مستفز لانها ضغط غاز وليس زيت فبمجرد ان يركب احد في الخلف تاكل كل مطبات مصر المحروسة

انا الكلام ده قريته علي موقع كونتاكت كار
يا تري هو صحيح ولا ايه

لاني انا بفاضل بين العربية دي و الصني و الوبترا
و محتار جدا
اسف للاطالة و مستني الردود

التعديل الأخير تم بواسطة بدر بسيونى ; 18-06-2011 الساعة 09:28 AM سبب آخر: توضيح الموضوع
قديم 15-06-2011, 10:12 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا ريت حد يفيدني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة JOJONANA مشاهدة المشاركة

كلامك مظبوط السيارة رائعة بكل المقاييس ولكن المساعدين الخلفية خفيفة بالاضافه ان العفشه الاماميه صوتها غريب و عالى فى المطبات

المساعدين الخلفية

السيارة رائعة بكل المقاييس ولكن المساعدين الخلفية خفيفة بشكل مستفز لانها ضغط غاز وليس زيت فبمجرد ان يركب احد في الخلف تاكل كل مطبات مصر المحروسة

انا الكلام ده قريته علي موقع كونتاكت كار
يا تري هو صحيح ولا ايه

لاني انا بفاضل بين العربية دي و الصني و الوبترا
و محتار جدا
اسف للاطالة و مستني الردود
باشا ياريت توضح اكتر حضرتك تقصد اي سيارة من سيارات هيونداي اللي الكلام ده عليها

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 15-06-2011, 10:25 PM
JOJONANA JOJONANA غير متواجد حالياً

JOJONANA is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

باشا ياريت توضح اكتر حضرتك تقصد اي سيارة من سيارات هيونداي اللي الكلام ده عليها

معلش انا اسف
انا قصدي الاكسنت ال ار بي
قديم 15-06-2011, 10:39 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة JOJONANA مشاهدة المشاركة

معلش انا اسف
انا قصدي الاكسنت ال ار بي
باشا مفيش اسف ولا حاجة احنا اخوات بالنسبة للاكسنت الار بي انا شخصيا مجربتهاش بس انا معايا ماتريكس وهيونداي عامة فى مصر عفشتها الى حد ما جيد بالنسبة لموضوع ان العربية تحك فى المطبات اعتقد انها مش منطقية لان الار بي اعلي من الاكسنت القديمة و القديمة ماكنتش بتحك ازي دي تحك الا اذا كان راكب ورا 3 من الاحجام الكبيرة و بالتوفيق ان شاء الله

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 25-06-2011, 03:32 PM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا ريت حد يفيدني فى الاكسنت ار بى

جاري عمل استطلاع رأي
وسيتم رفع هذا التقرير للادارة المسئوله بالتوكيل
الجو حر اوي النهارده

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )