العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 24-01-2012, 12:49 AM
beeronasr beeronasr غير متواجد حالياً

beeronasr is a jewel in the roughbeeronasr is a jewel in the roughbeeronasr is a jewel in the roughbeeronasr is a jewel in the rough
افتراضي رد: رينو داستر ولا نيسان قشقاى

استاذ / محمود
يعنى أقدر أشوف العربية فين يا باشا - أنا لغاية دلوقتى ماشوفتهاش على الحقيقة - كلة من النت بس و مأجل بيع عربيتى لغاية ما ارسى على حل
قديم 25-01-2012, 01:46 PM
الصورة الرمزية hhhesham
hhhesham hhhesham غير متواجد حالياً
من انا؟: هشام
التخصص العملى: ضابط شرطه
هواياتي: اقفل العدادات

hhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud of

انا شوفت النيسان قشقاى فى التوكيل بجد الشكل وهمممممممم بس مانيول بس و 1600 سى سى بس وسقف بانوراما تحفه

Hesham Samir
قديم 25-01-2012, 01:47 PM
الصورة الرمزية hhhesham
hhhesham hhhesham غير متواجد حالياً
من انا؟: هشام
التخصص العملى: ضابط شرطه
هواياتي: اقفل العدادات

hhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud of

و2WD بس مفيش 4X4

Hesham Samir
قديم 27-01-2012, 03:59 PM
beeronasr beeronasr غير متواجد حالياً

beeronasr is a jewel in the roughbeeronasr is a jewel in the roughbeeronasr is a jewel in the roughbeeronasr is a jewel in the rough

انا شوفت القشقاى امبارح فى معرض للنيسان فى ارض الجولف - الصراحة عربية جميلة و صالونها أشيك كتير من الداستر - ودة بيدخلنى فى حيرة اكتر و لكن الميزان بدأ يطب ناحية القشقاى نظرا للاوبشن الاحدث و الاكتر بكتير من الداستر رغم اعجابى بالشكل الخارجى للداستر اكتر من القشقاى الا انك عايش جوة العربية مش شايفها من برة و علشان تعيش جواها يبقى الامكانيات و ابسطها ان الداستر شنطتها و تنك البنزين يفتح من برة غير شياكة الصالون و السقف البانوراما كمان الفتيس بتاعها ناعم جدا بطريقة غريبة و العصاية قصيرة فى طول العصاية الاتوماتيك بتاعة اللانسر + ال cd و ال2 تكييف و الاوبشن بتاع الدريكسيون ...
ولا اية رأيكوا؟
قديم 01-02-2012, 09:51 AM
mmbadroo mmbadroo غير متواجد حالياً

mmbadroo will become famous soon enoughmmbadroo will become famous soon enough

اعتقد افضلهم كيا سبورتاججججججججججججججججججج جhttp://masrmotors.com/vb/images/smilies/010104~171.gif

الكلمات الدليلية
قشقاى, رينو داستر